شناسهٔ خبر: 48075831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم هشترود پرداخت مطالبه اهالی از وزارت راه را خواستار شد

مراغه- ایرنا- نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی پرداخت مطالبه کشاورزان و اهالی این شهرستان از وزارت راه را خواستار شد.

صاحب‌خبر -

 سیدحمزه امینی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از وزیر راه می‌خواهم در اولین فرصت نسبت به پرداخت پول مالکان زمین‌های قطعه پنج آزادراه هشترود - مراغه اقدام کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود سه سال از عملیات اجرایی این قطعه از آزادراه می‌گذرد، اضافه کرد: تنها محل درآمد برخی از این مردم فقط کشاورزی است و اکنون که منبع درآمدشان به واسطه نبود زمین زراعی قطع شده است، چشم انتظار دریافت مطالبه های خود از وزارت راه هستند.

وی همچنین به تذکر امروز خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اشاره و اظهار کرد: در این تذکر از وزیر تعاون پرسیدم که «چرا درمانگاه تأمین اجتماعی هشترود به‌طور رسمی افتتاح نمی‌شود»؟ 

به گفته نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی دلیل افتتاح نکردن درمانگاه، اشتغال برخی از افراد به‌طور غیرقانونی در آن است.

«امینی» ادامه داد: امروز در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو رسیدگی مسئولان نسبت به وضعیت آب در برخی از روستاهای شهرستان را نیز خواستار شدم. 

وی اضافه کرد: برخی روستاهای هشترود در بخش‌های نظرکهریزی و شادیان با کمبود شدید آب شرب مواجه است و حتی برخی روستاها آب مورد نیاز برای احشام خود را نیز ندارد.

به گزارش ایرنا سیدحمزه امینی که اکنون در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم عضویت دارد، طی دورهٔ دهم نیز از همین حوزه یعنی هشترود و چاراویماق به مجلس راه یافته بود.

نظر شما