شناسهٔ خبر: 68425783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور وزیر کشور؛

۲۰ مصوبه در جهت رفاه حال زائران امام رضا(ع) مورد تصویب قرار گرفت

مشهد- با حضور وزیر کشور تعداد ۲۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، جهت رفاه حال زائران رضوی مورد تصویب قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر مؤمنی پنجشنبه ۸ شهریور در ادامه سفر کاری خود به مشهد در جلسه قرارگاه مرکزی زائران دهه پایانی صفر که در محل استانداری برگزار شد، حضور یافت و در این جلسه تعداد ۲۰ مصوبه در جهت رفاه حال زائرین مورد تصویب قرار گرفت.

‌وزیر کشور در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت تعرفه قانونی در بلیط فروشی‌ها خاطرنشان کرد: تلاش تمام دستگاه‌ها باید بر این باشد که زمینه برای سفر ایمن همراه با آرامش زائرین فراهم شود.

‌وی گفت: بر اساس بازدیدی که از موکب‌های مردمی و استقرار دستگاه‌ها و نیروهای خدماتی و امدادی در مسیر زائرین پیاده صورت گرفت، خوشبختانه آمادگی بسیار خوبی وجود دارد.

مؤمنی افزود: می‌طلبد بعد از اتمام ایام مناسبتی دهه پایانی صفر جلسه‌ای تشکیل و نقاط ضعف و قوت بررسی شود تا رفاه حال زائران در مناسبت‌های آتی بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است؛ وزیر کشور در سفر کاری خود به خراسان رضوی ضمن تشرف به حرم رضوی و زیارت مضجع نورانی حضرت رضا (ع)، با حضور بر سر مزار شهید آیت الله رئیسی، با قرائت فاتحه‌ای یاد و خاطره شهید خدمت را گرامی داشت.

نظر شما