شناسهٔ خبر: 48016926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت حدود ۳۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سمنان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت نزدیک به ۳۰ میلیون تردد خودرو طی سه‌ ماه نخست سال جاری در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین فیروزجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به این‌که طی سه ماه نخست سال جاری بیست و نه میلیون و هشت‌صد و هشتاد و سه هزار خودرو در محورهای استان تردد داشته‌اند گفت: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین طی این مدت ۷.۲۲ درصد بوده است.

وی با اشاره به وجود ۵۶ دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان سمنان گفت: تردد در محورهای ورودی این استان طی این مدت، سه میلیون و ۸۵۱ هزار خودرو بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به این‌که طی این بازه زمانی متوسط تردد در بزرگراه امام رضا (ع) ۳۸۶ وسیله نقلیه در ساعت بوده است، افزود: تردد در بزرگراه امام رضا (ع) نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۱۴ درصد افزایش داشته است.

فیروزجائیان خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تردد پلاک‌های ثبت‌شده در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به خودروهای با پلاک استان‌های سمنان، تهران و خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما