شناسهٔ خبر: 47966549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون قوه قضاییه در جلسه ستاد اقتصاد مقاوتی ساوه:

رسانه‌ها با نقد سازنده حاشیه امن مسئولین را از بین ببرند

حجت الاسلام مظفری گفت: نیازمند تلاش همه خبرنگاران در زمینه نقد سازنده هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام مظفری معاون قضایی قوه قضاییه در جلسه ستاد اقتصاد مقاوتی و کمیته حمایت قضایی از تولید در ساوه خطاب خبرنگاران گفت: رسانه‌ها باید با نقد سازنده حاشیه امن را برای مسئولین از بین ببرند و نیازمند تلاش همه خبرنگاران در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام مظفری افزود: دولت با تغییر ساختار‌های واحد‌های تولیدی می‌تواند ساز و کار‌های تامین مواد اولیه، گمرک و حتی ارز را به درستی تامین کند.

او اضافه کرد: مشکلات کشور در زمینه‌ی تحریم و بیماری کرونا در این شرایط به خصوص کمبود نقدینگی‌ها و رانت تولیدکنندگان را در سختی و تگنا قرار داده است.

معاون قضایی قوه قضاییه بیان کرد: حس تولید و همت در دولتمردان وجود ندارد و کشور را درگیر برجام کرده اند در صورتی که توجه به طرفیت‌های داخل؛ می‌تواند راهگشای مشکلات و موانع تولید باشد

او ادامه داد: در شهر صنعتی کاوه مشکل کمبود نیروی کار وجود دارد و این معضل در کشور بی نظیر است و به عنوان یک فرصت جدی باید با تمهیدات از نقاط مجاور تامین شود.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه امروز با رویکرد تحولی قوه قضاییه، شاهد جهش تولید در ۲ هزار واحد تولیدی کشور هستیم تصریح کرد: برای افزایش رضایتمندی مردمی و ریشه کنی فساد و بیکاری نیازمند توجه به واحد‌های تولیدی و صنعتگران به عنوان طلایه داران عرصه تولید و اشتغال می‌باشد.

او عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۱۲۰ واحد ورشکسته در کشور به چرخه تولید بازگشته و از بیکار شدن افراد شاغل جلوگیری شده است و قطعا دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات کشور باید با ورود جدی به میدان تولید، در کنار صنایع قرار بگیرند.

معاون قضایی قوه قضاییه اضافه کرد: تحول قوه قضاییه موجب کاهش ورشکستگی واحد‌های صنعتی در کشور شده و برای ارتقا توان صنعتی، نیازمند مشارکت جمعی صاحبان سرمایه و ارایه نظرات عمومی در کشور هستیم.

کمبود نقدینگی؛ مشکلات واردات مواد اولیه و قطعی‌های مکرر برق واحد‌های صنعتی از مهمترین مشکلات صنایع در این نشست بود.

انتهای پیام / ج

نظر شما