شناسهٔ خبر: 47927504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حمایت از عدالت‌خواهان در موفقیت دستگاه قضایی نقش دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئولان دستگاه قضایی گفت: حمایت از عدالت‌خواهان، نقش مهمی در موفقیت دستگاه قضایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئولان دستگاه قضایی استان که به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه برگزار شد، با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: در فضای کاری شما مردم نقش مهمی در پیشبرد اهداف، شناسایی مفاسد و برخورد با آن‌ها دارند و لازمه تحقق این رسالت حمایت از عدالت‌خواهان است تا از فرصت مردم بتوانید در این فضا به بهترین شکل بهره‌مند شوید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: اجرای عدالت همواره موجب امید و نشاط در جامعه می‌شود، همانطور که آیت‌الله رئیسی با مفاسد برخورد جدی و قاطع داشتند و جامعه با امیدواری در حمایت از ایشان برخاستند و پای کار آمدند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: آن چیزی که گاهی جامعه ما را رنج می‌دهد این است که به حق لباس باطل و به باطل لباس حق پوشانده می‌شود که بزرگ‌ترین آسیب است. بعضاً پرونده‌هایی را مشاهده می‌کنیم که کاملاً حق و باطل آن واضح است و اگر روند آن به درستی پیموده شود، نتیجه تحقق عدالت و حق خواهد بود، اما این امر تحقق نمی‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مردم جدیت مسئولان را در برخورد با مفاسد و اجرای عدالت بیشتر ببینند، حضورشان در صحنه‌های انقلاب بیشتر خواهد شد، افزود: اگر مسئولان و متولیان امر پرونده‌های فساد در قزوین را با جدیت بیشتری پیگیری و برطرف می‌کردند، خیز و شکوه حضور مردم در انتخابات بیشتر می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان قضایی استان عنوان کرد: جوانمردانه پای کار بایستید و با کسانی که مشکل دارند و در روند برخورد با مفاسد، تعلل ایجاد می‌کنند مقابله کنید و بدانید که چشم امید مردم برای برطرف شدن و حل مفاسد به شماست و ایستادگی محکم شما، امید را در جامعه افزایش می‌دهد.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: مسئولان در شناسایی و برخورد با پرونده‌های فساد می‌باید پیش‌قدم باشند و اجازه ندهند پرونده‌ای رسوا شود و ناچاراً پای کار بیایند.

وی با تأکید بر اینکه هرجا مردم پای کار آمده‌اند کار‌ها به خوبی پیش رفته است، خاطرنشان کرد: در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و فتنه‌ها، مردم پای کار بودند و کار‌ها به خوبی پیش رفت و امروز نیز در اجرای عدالت حضور مردم کمک کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما