شناسهٔ خبر: 47932181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مسئولان در شناسایی و برخورد با مفاسد پیش‌قدم باشند/اجرای عدالت، موجب افزایش امید در جامعه می‌شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: مسئولان در شناسایی و برخورد با پرونده‌های فساد می‌باید پیش‌قدم باشند و اجازه ندهند پرونده‌ای رسوا شود و ناچاراً پای کار بیایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار مسئولان دستگاه قضایی استان قزوین که به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه برگزار شد، با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: سالروز شهادت شهید بهشتی را گرامی می داریم و هفته قوه قضائیه را به شما که خط مقدم این عرصه هستید تبریک عرض می‌کنم.  


وی بیان کرد: دشمنان در تحولات سیاسی اخیر و انتخابات ریاست جمهوری و شورا، تلاش بی‌سابقه‌ای کردند تا حضور مردم پای صندوق‌های رای به حداقل برسد اما مردم با این حضور اجانب را نا امید کردند.  

امام جمعه قزوین تصریح کرد: آن چه از حضور باشکوه مردم پای صندوق رأی اتفاق افتاد، انتخاب ارزشمند شخصیتی انقلابی و مورد اعتماد مردم بود و ان‌شاءالله با شروع کار ایشان مردم طعم عدالت را بچشند و بوی بد ظلم، خیانت و حق کشی از جامعه برچیده شود.    

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آن چیزی که گاهی جامعه ما را رنج می‌دهد این است که به حق لباس باطل و به باطل لباس حق پوشانده می‌شود که بزرگ‌ترین آسیب است. بعضاً پرونده‌هایی را مشاهده می‌کنیم که کاملاً حق و باطل آن واضح است و اگر روند آن به درستی پیموده شود، نتیجه تحقق عدالت و حق خواهد بود اما این امر تحقق نمی‌یابد.  

وی با تأکید بر اینکه اگر مردم جدیت مسئولان را در برخورد با مفاسد و اجرای عدالت بیشتر ببینند، حضورشان در صحنه‌های انقلاب بیشتر خواهد شد، افزود: اگر مسئولان و متولیان امر پرونده‌های فساد در قزوین را با جدیت بیشتری پیگیری و برطرف می‌کردند، خیز و شکوه حضور مردم در انتخابات بیشتر می‌شد.  

حمایت از عدالت‌خواهان، نقش مهمی در موفقیت دستگاه قضایی دارد

عابدینی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان قضایی استان عنوان کرد: جوانمردانه پای کار بایستید و با کسانی که مشکل دارند و در روند برخورد با مفاسد، تعلل ایجاد می‌کنند مقابله کنید و بدانید که چشم امید مردم برای برطرف شدن و حل مفاسد به شماست و ایستادگی محکم شما، امید را در جامعه افزایش می‌دهد.    

امام جمعه قزوین تأکید کرد: مسئولان در شناسایی و برخورد با پرونده‌های فساد می‌باید پیش‌قدم باشند و اجازه ندهند پرونده‌ای رسوا شود و ناچاراً پای کار بیایند.

وی با تأکید بر اینکه هرجا مردم پای کار آمده‌اند کارها به خوبی پیش رفته است، عنوان کرد: در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و فتنه‌ها، مردم پای کار بودند و کارها به خوبی پیش رفت و امروز نیز در اجرای عدالت حضور مردم کمک کننده خواهد بود.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: در فضای کاری شما نیز مردم نقش مهمی در پیشبرد اهداف، شناسایی مفاسد و برخورد با آنها دارند و لازمه تحقق این رسالت حمایت از عدالت‌خواهان است تا از فرصت مردم بتوانید در این فضا به بهترین شکل بهره‌مند شوید.  

عابدینی در پایان بیان کرد: اجرای عدالت همواره موجب امید و نشاط در جامعه می‌شود، همانطور که آیت‌الله رئیسی با مفاسد برخورد جدی و قاطع داشتند و جامعه با امیدواری در حمایت از ایشان برخاستند و پای کار آمدند.
انتهای پیام/

 

نظر شما