شناسهٔ خبر: 47848991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

خدائیان: مردم زمانی که نیاز به حضورشان بوده در صحنه‌ها حاضر شده‌اند

زهرا فلاحیان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مردم همواره زمانی که نیاز به حضورشان بوده در صحنه‌ها حاضر شده‌اند و این حضور چه در جهبه‌های حق علیه باطل و چه در مقابله با دشمنان در بیرون از مرزها و چه در انتخابات همواره بروز و ظهور پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ذبیح‌الله خداییان که به منظور ثبت آرای خود در شعبه حسینیه ارشاد حاضر شده بود، پس از انداختن رای به صندوق در گفتگو با خبرنگاران، حضور مردم را پرشور توصیف کرد و گفت: خوشبختانه مردم به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در انتخابات به خوبی پاسخ دادند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه علت حضور مردم بینش و بصیرت بالای آن‌ها است، افزود: مردم ایران از بدو انقلاب تاکنون مرد میدان بوده‌اند و به موقع ضرورت‌ها را تشخیص داده و اقدام کرده‌اند.

وی افزود: مردم همواره زمانی که نیاز به حضورشان بوده در صحنه‌ها حاضر شده‌اند و این حضور چه در جهبه‌های حق علیه باطل و چه در مقابله با دشمنان در بیرون از مرزها و چه در انتخابات همواره بروز و ظهور پیدا کرده است.

معاون رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم می‌دانند که حضور در انتخابات یک تکلیف است، بیان کرد: حضور مردم به نظام اقتدار می‌بخشد و موجب ارتقای جایگاه آن در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

عضو شورای عالی قوه قضاییه تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نیز دشمنان نظام با تمام توان به میدان آمدند تا مانع حضور و مشارکت مردم شوند؛ اما خوشبختانه مردم با حضورشان توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بُعد دیگر حضور با شور و شعور مردم در انتخابات را شرکت در تعیین سرنوشت‌شان عنوان کرد و گفت: هرکسی حق دارد با رای خود فرد اصلح را برای ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا انتخاب کند.

خداییان خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود به مدت ۴ سال زمام امور کشور را به عهده می‌گیرد و این انتخاب در سرنوشت مردم تأثیرگذار خواهد بود، بر این اساس باید هرکسی نسبت به سرنوشت خودش احساس مسئولیت کند و صف‌های طولانی اخذ رای نشان می‌دهد که مردم ایران اسلامی هم چنین تشخیصی را داشتند و دارند.

انتهای پیام

نظر شما