شناسهٔ خبر: 47842605 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آرای خود را به صندوق انداخت

آزاده سهرابی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز آرای خود را در حسینیه ارشاد به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز با حضور در حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق انداخت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه علت حضور مردم بینش و بصیرت بالای آن‌ها است، اضافه کرد: مردم ایران از بدو انقلاب تاکنون مرد میدان بوده‌اند و به موقع ضرورت‌ها را تشخیص داده و اقدام کرده‌اند.

وی افزود: مردم همواره زمانی که نیاز به حضورشان بوده در صحنه‌ها حاضر شده‌اند و این حضور چه در جهبه‌های حق علیه باطل و چه در مقابله با دشمنان در بیرون از مرزها و چه در انتخابات همواره بروز و ظهور پیدا کرده است.

معاون رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم می‌دانند که حضور در انتخابات یک تکلیف است، بیان کرد: حضور مردم به نظام اقتدار می‌بخشد و موجب ارتقای آن در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

عضو شورای عالی قوه قضاییه تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نیز دشمنان نظام با تمام توان به میدان آمدند تا مانع حضور و مشارکت مردم شوند؛ اما خوشبختانه مردم با حضورشان توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بُعد دیگر حضور با شور و شعور مردم در انتخابات را شرکت در تعیین سرنوشت‌شان عنوان کرد و گفت: هرکسی حق دارد با رای خودش فرد اصلح را برای ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا انتخاب کند.

خداییان خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود به مدت ۴ سال زمام امور کشور را به عهده می‌گیرد و این انتخاب در سرنوشت مردم تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: بر این اساس باید هرکسی نسبت به سرنوشت خودش احساس مسئولیت کند و صف‌های طولانی اخذ رای نشان می‌دهد که مردم ایران اسلامی هم چنین تشخیصی را داشتند و دارند.

نظر شما