شناسهٔ خبر: 47835422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخن روز؛

چشم جهانیان نظاره گر ایران اسلامی

دوباره زمان حضورِ باشکوه دیگری رسید و نوبت تکلیف؛ تکلیفِ حضور در پای صندوق‌های رای.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، انتخابات صحنه‌ای برای سنجش اراده و انتخاب را به فرد می‌دهد، انتخابی که به دلیل دخیل بودن در سرنوشت جامعه، ارتقای عزت و اعتماد به نفس فرد را فراهم می‌کند.

انتخابات است؛ همه می‌آییم این جمله توصیف کننده شور و شعور مردمان غیور چهارمحال و بختیاری است نسبت به یکی از بزرگ‌ترین حوادث سیاسی در این مقطع سرنوشت‌ساز حیات انقلاب اسلامی است.

مردمی که همواره نگاهشان به انگشت هدایت‌گرانه رهبری نظام اسلامی و قدردان خدمت‌گزاران ملت بوده است که این بار هم با درک حساسیت رویداد بزرگ انتخابات، با تمام وجود به میدان آمده اند.

آنچه مهم است این است که انتخابات به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تعیین کننده سرنوشت کشور به دست خود مردم است و مردمان این دیار با درک این فرمایش و با اعتقاد به این که هر رای می‌تواند سرنوشت کشور را به تنهایی رقم بزند، وارد این عرصه شده اند.

<div id="video-display-embed-code_14158881"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7792031/14158881?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

نوجوانانی که به واسطه حضور خود در انتخابات و مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور، وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوند و با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، به این خودباوری می‌رسند که بزرگ شده اند، چون به نظر و رای آن‌ها نیز اهمیت داده می‌شود.

چشم جهانیان نظاره گر ایران اسلامی

بیش از یک میلیون رای اولی در انتخابات ۱۴۰۰

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: آمار رای اولی‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر است.

۷۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در چهارمحال و بختیاری

ملک‌محمد قربانپور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۱۶۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

قربانپور گفت: حدود ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار عوامل اجرایی انتخابات در این استان فعالیت می‌کنند.

چشم جهانیان نظاره گر ایران اسلامی

پیش بینی ۹۳۹ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری

برای برگزاری انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۹۳۹ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: از این تعداد ۷۵۲ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار و همچنین ۳۶۳ شعبه شهری و ۵۷۶ شعبه سیار است.

مردانی ادامه داد: جمعیت واجد شرایط رای دادن چهارمحال و بختیاری در انتخابات امسال ۷۴۱ هزار و ۳۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر رای اولی هستند.

چشم جهانیان نظاره گر ایران اسلامی

حضور مردم در صحنه انتخابات، خنثی کننده دسیسه‌های دشمنان است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تمامی واجدین شرکت در انتخابات دعوت کرد: همچنانکه در مقاطع حساس و عرصه‌های گوناگون ۴۲ سال گذشته کشور حضور حماسی و تاریخ‌ساز داشته‌اند، بار دیگر با بصیرت، فهم و احساس تکلیف دینی و انقلابی و ملی، با حضور و شرکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تبلیغات شیطانی نظام سلطه را خنثی نمایند و با جامه عمل پوشاندن به رهنمود‌های حکیمانه امامین انقلاب، پاسدار خون و امانت شهداء و ایثارگران باشند و دراین برهه تاریخی حساس و سرنوشت‌ساز، بار دیگر برگ‌زرینی را به کارنامه سر تا سر عزت و افتخار مردم غیرتمند بام ایران بیفزایند.

انتخابات عرصه مهم و سرنوشت‌سازی که می‌تواند تحولات اساسی در کشور رقم بزند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: یکی از راه‌های تقویت نظام حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: انتخابات عرصه مهم و سرنوشت‌سازی است که می‌تواند تحولات اساسی در کشور رقم بزند از همین رو اهمیت بالایی دارد و باید تا می‌توان در این عرصه حضور پررنگ و اثرگذاری داشت.

او افزود: دانش‌آموزانی هم که به سن قانونی رسیده اند نیز همراه با خانواده‌های خود در انتخابات شرکت کنند و در خلق حماسه‌ای بزرگ مشارکت کنند.

چشم جهانیان نظاره گر ایران اسلامی

حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت بهتری را برای مردم رقم می‌زند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دستاورد‌های داخلی و بین‌المللی متعددی دارد و می‌تواند سرنوشت بهتری برای مردم و کشور رقم بزند.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با دعوت از همه آحاد مردم این استان به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: تمامی امکانات، تجهیزات و عوامل انسانی مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن در استان فراهم شده است .

او با اشاره به تامین ۲ برابری تعرفه رای در استان، ادامه داد: کمبودی در خصوص تعرفه وجود ندارد و علاوه بر تامین ۲ برابری تعرفه در هر یک از شعب، تعرفه ذخیره نیز پیش‌بینی شده است.

عباسی گفت: ۲ دستگاه بالگرد برای مناطق سخت‌گذر نیز تامین شده و در هر شهرستان یک اکیپ برای رای‌گیری از بیماران مبتلا به کرونا نیز در نظر گرفته شده است.

امروز همگی زیر پرچم ایران خواهیم آمد و صف‌هایی می‌بندیم به اندازه استواری مرز‌های کشورمان. من و تو ما می‌شویم و با انتخاب خود ایرانی سربلند خواهیم ساخت از همه جای این آب و خاک یک صدا و همدل می‌آییم برای نوشتن مشق عزت و سربلندی.

مثل همه روز‌هایی که با هم ماندیم برای فردایی بهتر و ایرانی آباد‌تر؛ می‌آییم تا کرسی‌های علم و دانشمان برقرار بماند؛ می‌آییم تا چرخ صنعتمان بچرخد و رایهایمان حافظ امنیتمان باشد؛ همگی بر سر قرار همیشگی مان حاضری خواهیم زد؛ تا بگوییم: " پاینده مانی و جاودان،  جمهوری اسلامی ایران" .

پا به پای هم برای انتخاباتی سرنوشت ساز.

<div id="video-display-embed-code_14157407"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7792031/14157407?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/ش

نظر شما