شناسهٔ خبر: 47835468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات ۱۴۰۰

انتظار مردم لردگان در پشت شعب اخذ رای

مردم همیشه در صحنه لردگان استان چهارمحال و بختیاری برای حضور حماسی در انتخابات از ساعت 5 صبح به انتظار ایستادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  با وجوداینکه هنوز رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اغاز نشده است مردم شهرستان لردگان در پشت شعب این شهرستان صف بسته اند.
سعید صالحی فرماندار شهرستان لردگان خبر داد گفت: در این شهرستان ۲۳۱ شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردمی در روز ۲۸ خرداد پیش‌بینی شده که از این تعداد ۱۹۵ شعبه ثابت و ۳۶ شعبه سیار است.

او  اظهار کرد:  همچنین ۱۰۰ شعبه در بخش مرکزی شهرستان، ۴۸ شعبه در بخش فلارد، ۳۰ شعبه در بخش رودشت و در بخش منج نیز ۵۳ شعبه مستقر خواهد شد.

فرماندار لردگان افزود:  ۱۲۵ نفر در شهرها و یک‌هزار و ۱۳۲ نفر نیز در روستاهای شهرستان لردگان کاندیدای شرکت انتخابات شورای شهرها روستاها هستند، ۲۰۶ کرسی در شهرستان لردگان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۸۵ کرسی در روستاها و مابقی مربوط به شهرها و انتخابات ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید



صالحی عنوان کرد: جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رای از طریق وزارت کشور بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح در نظر گرفته شده است، همچنین در شعب پرترافیک گروه های بهداشتی اقدام به تب‌سنجی کرده و در شعب با ترافیک کمتر صرفا به رای دهندگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تذکر داده می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_14160590"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7792612/14160590?width=400&height=300"></script></div>


انتهای پیام/ش

نظر شما