شناسهٔ خبر: 47827501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان:

تمهیدات لازم اخذ رای از بیماران کرونایی درهرمزگان اتخاذ شده است

بندرعباس- ایرنا- رییس ستاد انتخابات هرمزگان در خصوص اخذ رای از بیماران کرونایی گفت: تمهیدات لازم برای اخذ رای از بیماران کرونایی در سطح استان اتخاذ شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

علی رئوفی روز پنجشنبه درخصوص اقدام‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر رو روستا در هرمزگان افزود: در این راستا هماهنگی‌های لازم از سوی ستاد انتخابات با فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مردم هرمزگان با حضور در هزار و ۵۵۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رای اقدام به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: : همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، ۳۴ هزار نفر در استان برای نخستین اقدام به رای دادن خواهند کرد.

رئوفی خاطرنشان کرد: برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس ۱۹۸ شعبه به همراه ۶۷۲ صندوق الکترونیکی اخذ رای پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع هشت هزار و ۳۱۵ نفر در هرمزگان در بیش از یکهزار شهر و روستای استان به رقابت خواهند پرداخت.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان در خصوص تعداد کرسی های انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان یادآورشد: در هرمزگان، شهر بندرعباس دارای ۱۱ کرسی شورا، میناب دارای هفت کرسی شورا و ۴۳ شهر دیگر استان داری پنج کرسی شورا هستند.

وی در خصوص تعداد کرسی‌های انتخابات شورای اسلامی روستاها تصریح کرد: در هرمزگان ۱۱۷ روستا دارای کرسی پنج نفره شورا و مابقی روستاها دارای کرسی سه نفره شورا هستند.

در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از یک میلیون و ۶۷۶ هزار نفر جمعیت هرمزگان، یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می‌شود.

نظر شما