شناسهٔ خبر: 47822954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم اندیمشک:

مردم میدان انتخابات ۱۴۰۰ را خالی نکنند

حسنوند کاهش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ و ایجاد تنش در جامعه را از اهداف شوم و دیرینه دشمنان ایران عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش شور حضور و در جمع خبرنگاران بر حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: کاهش مشارکت مردم و ایجاد تنش در جامعه از اهداف دشمن است، اقدامی که در دوره‌های قبل و مناسبت‌های مختلف انجام داد، ولی شکست خورد.

او با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به سردمداری آمریکای جنایتکار با ابزار مختلف و استفاده از رسانه‌های بین المللی و مجامع مختلف برای کمرنگ کردن خروش مردم در انتخابات وارد میدان شده اند، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد بین صفوف ملت ما تفرقه ایجاد کند و از دغدغه‌های مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال به نفع خود بهره برداری و سوءاستفاده کند.

حسنوند بیان کرد: نگاهی به منویات رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد همواره حضور و مشارکت مردم در انتخابات مورد تاکید معظم له بوده و این مهم نشان دهنده ارزش و اهمیت مشارکت حداکثری در شرایط کنونی است، انتخابات نقطه قوت ما و مظهر مردم سالاری است و اراده ملت ایران اسلامی در این میدان مهم نمایان می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن از اقتدار منطقه‌ای و قدرت ایران اسلامی واهمه دارد و این اقتدار را مانع بزرگ اهداف خود می‌داند، ضمن اینکه آن‌ها عامل اصلی وضعیت موجود اقتصاد و معیشت مردم هستند و دلسوز ملت نیستند و نگرانی آن‌ها فقط برای منافع خودشان است.

او تصریح کرد: انتخابات با مشارکت بالا سبب نگرانی دشمن می‌شود، زیرا آن‌ها نهضت اسلامی را یک الگوی واقعی برای سایر کشور‌ها دانسته و آن را عامل به خطر افتادن خودشان می‌دانند، اما ملت ایران اسلامی در ۲۸ خردادماه بار دیگر ضمن بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور پرشور خود را به رخ دشمن می‌کشد.

انتهای پیام/گ

نظر شما