شناسهٔ خبر: 47815496 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

۱۰۰ هزار رای اولی در خوزستان پای صندوق‌های رای می‌روند

مودت تعداد رای اولی‌های واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خوزستان را ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان انتخابات را مظهر وحدت و جلوه‌گاه اقتدار کشور است و گفت: ۱۰۰ هزار رای اولی در استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا می‌توانند شرکت کنند.

او به جایگاه مهم انتخابات در انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ساختار دیوان سالاری در طول تاریخ نقشی برای مردم نداشته که این امر با ظهور انقلاب اسلامی دگرگون شد و مردم نقش اساسی در کشور ایفا کردند و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دهنده مردمی بودن این انقلاب است.

مودت با اشاره به نقش فرهنگیان به عنوان معتمدان جامعه اظهار کرد: هر چقدر درصد مشارکت در انتخابات افزایش یابد، قدرت کشور در داخل و خارج افزایش خواهد یافت و موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی می‌شود، ضمن اینکه فرهنگیان می‌توانند نقش بسیار اثرگذاری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو داشته باشند.

اقتدار کشور در انتخابات تثبیت می‌شود

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حضور در انتخابات، موجب اقتدار کشور در همه ابعاد خواهد شد، زیرا یکی از حقوق اساسی مردم در نظام جمهوری اسلامی است که سبب تقویت و یکپارچگی کشور می‌شود، ضمن اینکه باعث ایجاد وحدت در جامعه می‌شود.

او انتخابات را سرمایه بزرگ و مهم ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مردم همواره پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح بوده‌اند و به کشور معنا و مفهوم می‌بخشند.

انتهای پیام/گ

نظر شما