شناسهٔ خبر: 47821320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم اندیمشک:هدف دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

اهواز-ایرنا-نماینده مردم اندیمشک با تاکید بر لزوم حماسه آفرینی مردم در انتخابات پیش رو گفت:هدف دشمن برای این انتخابات ، کاهش مشارکت مردم و ایجاد تنش در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا فریدون حسنوند چهارشنبه شب در همایش شور حضور در جمع اقشار مختلف مردم افزود:دشمنان ایران اسلامی  به سردمداری آمریکای جنایتکار با ابزار مختلف و استفاده از رسانه های بین المللی و مجامع مختلف برای کمرنگ کردن خروش مردم در انتخابات وارد میدان شده اند.

وی بیان کرد:دشمن می خواهد بین صفوف ملت ما تفرقه ایجاد کند و از دغدغه های مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال به نفع خود بهره برداری و سواستفاده کند.

وی گفت:نگاهی به منویات رهبر معظم انقلاب نشان می دهد همواره حضور و مشارکت مردم در انتخابات مورد تاکید معظم له بوده و این مهم نشان دهنده ارزش و اهمیت مشارکت حداکثری در شرایط کنونی است.

حسنوند گفت:انتخابات نقطه قوت ما و مظهر مردم سالاری است و اراده ملت ایران اسلامی در این میدان مهم نمایان می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:دشمن از اقتدار منطقه ای و قدرت ایران اسلامی واهمه دارد و این اقتدار را مانع بزرگ اهداف خود می داند.

وی با اشاره به اقدام دشمن در حوزه اقتصادی کشورمان ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی که خودشان عامل اصلی وضعیت موجود اقتصاد و معیشت مردم هستند دلسوز ملت نیستند و نگرانی آنها فقط برای منافع خودشان است.

وی افزود:انتخابات با مشارکت بالا سبب نگرانی دشمن می شود زیرا آنها نهضت اسلامی را یک الگوی واقعی برای سایر کشورها دانسته و آن را عامل به خطر افتادن خودشان می دانند.

حسنوند گفت:ملت ایران اسلامی در ۲۸ خردادماه بار دیگر ضمن بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی ، حضور پرشور خود را به رخ دشمن می کشد.

وی با دعوت همگان به آرامش و هوشیاری تاکید کرد:نباید فرصت برای دشمن فراهم شود تا با ایجاد تنش و اغتشاش به اهداف خود برسد.

حسنوند همچنین با اشاره به لزوم برخورداری از یک رئیس جمهور مقتدر و شورای اسلامی کارآمد ، موفقیت جامعه را منوط به انتخاب های آگاهانه و برگزیدن افراد شایسته و اصلح دانست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا از ساعت هفت صبح روز جمعه در سراسر ایران اسلامی آغاز می شود.

نظر شما