شناسهٔ خبر: 47820420 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش چمستان مطرح شد:

لزوم اختصاص ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش چمستان

در بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ۳ پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش چمستان، بر لزوم اختصاص ۲۱ میلیارد تومان اعتبار مالی برای اتمام این پروژ‌ه‌های عمرانی تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ مهرالله رخشانی‌مهر از از سه پروژه عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش شهر چمستان بازدید کرد.
 وی ابتدا از مدرسه در حال ساخت آیت الله طالقانی سیدکلا چمستان بازدید کرد. این مدرسه شش کلاسه در متراژ ۸۵۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در حال ساخت است.
رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه از روند ساخت مدرسه دانش آموزان با نیازهای ویژه چمستان  بازدید کرد و در جریان مراحل احداث این مدرسه قرار گرفت دبستان دانش آموزان با نیازهای ویژه چمستان در متراژ ۷۷۷ متر در حال ساخت است که تا اتمام این پروژه به چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رخشانی مهر در پایان بازدیدهای خود از پروژه های نیمه تمام شهرستانهای محمودآباد نور و چمستان در دبستان دکتر شریعتی و حضرت نرجس آهودشت چمستان حاضر شده و از روند ساخت این دبستان سه کلاسه که در متراژ ۱۳۲۴ متر مربع و با اعتباری بالغ بر نه و نیم میلیارد تومان در حال احداث است بازدید کرد.
چمستان دارای ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و ۹۰ مدرسه است.
فرزانه نماینده محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، تورانی استاد پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوری های آموزشی و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، جهانیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران و حسن پور رئیس آموزش و پرورش چمستان، رخشانی مهر را در این بازدیدها همراهی کردند.

نظر شما