شناسهٔ خبر: 47820093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش انجام شد:

بازدید از پروژه های عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان نور

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام آموزش و پرورش شهرستان نور بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ مهرالله رخشانی مهر با همراهی فرزانه نماینده محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، تورانی استاد پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوری‌های آموزشی و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، جهانیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و دیوسالار رئیس مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور از پروژه های عمرانی نیمه تمام و در حال ساخت آموزش و پرورش شهرستان نور بازدید کرد.
وی در این سلسله بازدیدها ابتدا از  از مدرسه مرحوم رحمتی رستمرود شهرستان نور که قدمت بالای ۵۰ سال داشته و نیاز به تخریب و بازسازی کامل دارد بازدید کرد. مدرسه جدید در متراژ ۱۰۰۰ متر مربع و ۶ کلاس درس احداث خواهد شد.
 رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه با حضور در دبیرستان نمونه دولتی شیخ فضل الله نوری از سالن ورزشی نیمه کاری این دبیرستان بازدید و در جریان روند احداث این بنا قرار گرفت. این سالن ورزشی در متراژ ۶۵۰ متر مربع و با هزینه یک و نیم میلیارد تومان ۱۵ سال به صورت نیمه کاره رها شده است. برای تکمیل این پروژه نیاز به ۲ میلیارد تومان اعتبار می باشد.
 رخشانی مهر از دبستان شهید یوسف دیوسالار که بالای ۴۵ سال قدمت دارد نیز بازدید کرد. این ساختمان نیاز به تخریب و بازسازی کامل دارد که فضای جدید آموزشی در متراژ ۳۲۰۰ متر و به صورت شش کلاسه در حال ساخت است.
این مقام مسئول در پایان بازدیدهای خود از پروژه های عمرانی نیمه تمام شهرستان نور در دبستان شهدای سلیاکتی این شهرستان حاضر شد. این دبستان به علت ساخته شدن در حریم رودخانه و در معرض خطر سیل قرار داشتن و همچنین قدمت بالای بنا (بالای ۴۵ سال) باید به صورت کامل تخریب شود. ساختمان جدید با متراژ ۱۵۰۰ متر مربع و ۶ کلاس درس در حال احداث است.
 شهرستان نور با دارا بودن ۱۳۹۰۰ دانش آموز دارای ۱۰۷ مدرسه می باشد.

نظر شما