شناسهٔ خبر: 47778761 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی تصمیم شهرک نشینان صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی پرچمها اعلام شد/

فراخوان گروههای ملی و اسلامی برای مقابله با تحرکات صهیونیستها/ سازمان ملل خواستار توقف اقدامات تحریک آمیز اشغالگران شد

گروههای ملی و اسلامی خواستار مشارکت در برنامه ها و اقدامات بزرگ در اعتراض به راهپیمایی پرچمها شد که شهرک نشینان صهیونیست قصد دارند روز سه شنبه در قدس اشغالی برگزار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، گروههای ملی و اسلامی فلسطین در نوار غزه قشرهای مختلف مردم فلسطین را به مشارکت گسترده در  برنامه های بزرگی که در تمام استانهای غزه با عنوان قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند، دعوت کردند، این برنامه ها روز سه شنبه برگزار می شود.

 

این گروهها خاطر نشان کرد این برنامه ها همزمان با راهپیمایی پرچمها برگزار می شود که شهرک نشینان صهیونیست عصر سه شنبه در قدس اشغالی برپا خواهند کرد.

 

این در حالی است که کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست نفتالی بنت رسما راهپیمایی شهرک نشینان صهیونیست با عنوان راهپیمایی پرچمها را تایید و از برگزاری آن حمایت کرده است.

 

هشدار سازمان ملل درباره پیامدهای اقدامات تحریک آمیز صهیونیستها

 

سازمان ملل متحد درباره شکننده بودن توافق آتش بس به دست آمده میان گروههای مقاومت در غزه و رژیم اشغالگر در آستانه راهپیمایی پرچمهای شهرک نشینان صهیونیست و پیامدهای آن هشدار داده و از اشغالگران خواست به اقدامات تحریک آمیز خود پایان دهد.

 

هشدارهای سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی از سوی فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان در نیویورک در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچمها بیان شد که قرار است با حضور هزاران شهرک نشین افراطی در قدس اشغالی برگزار شود.

 

معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل از اشغالگران خواسته است به اقدامات تحریک آمیز خود پایبان دهند.

 

گروههای مقاومت فلسطین هم قشرهای مختلف مردم فلسطین را به سرازیر شدن به سمت مسجدالاقصی برای دفاع از آن در برابر تجاوزات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست دعوت کرده‌اند.

 

کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنت و پلیس این رژیم با درخواست سازمانهای افراطی صهیونیستی برای برگزاری راهپیمایی پرچمها در قدس اشغالی موافقت کرده اند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما