شناسهٔ خبر: 47553132 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صالحی عمران مطرح کرد؛

راه اندازی نسل جدید آشپزخانه دانشگاه‌های مجهز به فناوری

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از راه اندازی سیستم نسل جدید آشپزخانه های دانشگاهی مجهز به فناوری های نوین در ۱۰ استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  آئین افتتاح نسل جدید آشپزخانه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای مجهز به فناوری‌های نوین سیستم بخار مرکزی پخت ترکیبی در ۱۰ استان با حضور ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهندس رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در محل دانشکده دکتر شریعتی تهران برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که با کمک و همراهی ستاد، استان‌ها و نهادهای امور دانشجویی و صندوق رفاه توانستیم سیستم نسل جدید آشپزخانه‌های دانشگاهی مجهز به فناوری‌های نوین در ۱۰ استان را راه اندازی و افتتاح کنیم.

او ادامه داد: این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: دانشگاه در تمامی ابعاد برنامه‌های تحولی خود را داشته است و اساس کار ما ارائه خدمات آموزشی مناسب و شایسته به دانشجویان است و افتتاح ارتقا آشپزخانه‌های این مراکز یکی از برنامه‌های تحولی دانشگاه بوده است. این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می‌تواند الگویی مطلوب جهت ارتقا و بهره وری برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما