شناسهٔ خبر: 47451883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولویت خراسان رضوی حفظ آرامش و امنیت است/ تأکید بر اجرای مُر قانون و پرهیز از سلایق فردی در انتخابات

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به حفظ آرامش و امنیت به‌عنوان اولویت فعلی استان، گفت: مُر قانون باید رعایت شود و پذیرفته نیست که سلایق فردی در حوزه‌های مرتبط با انتخابات اعمال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان امروز در همایش فرمانداران استان، که در محل استانداری برگزار شد، با گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به تأمین امنیت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف مجموعه وزارت کشور و ازجمله فرمانداران اظهار کرد: استانداران و فرمانداران مسئولیت مهمی دارند و باید با دقت بیشتری این مسئله را دنبال کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در چند ماه گذشته سند جامع امنیت انتخابات را تدوین کردیم و ستاد انتخابات استان موظف شده با هماهنگی‌های لازم دغدغه‌های استان را در حوزه امنیت به صفر برساند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران مربوطه در همه ایام به‌ویژه ایام انتخابات باید برای تهدیدهای حداقلی، تمهیدات حداکثری را در نظر داشته باشند، بیان کرد: باید تهدیدات و آسیب‌های حوزه امنیتی با جدیت بیشتری دنبال شود.

معتمدیان ابراز کرد: حفظ آرامش و امنیت یکی از اولویت‌های شرایط کنونی مدیریت استان است و همه مدیران متولی و فرمانداران باید این مسئله را مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم مثل ادوار گذشته انتخاباتی درنهایت امنیت و سلامت کامل برگزار کنیم و تعامل و همکاری حداکثری با هیات‌های نظارت در چهارچوب قوانین وجود داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه قانون انتخابات تکلیف همه دستگاه‌ها را مشخص کرده است، تأکید کرد: مر قانون باید رعایت شود و پذیرفته نیست که سلایق فردی در حوزه‌های مرتبط با انتخابات اعمال شود.

وی یادآور شد: فرمانداران دقت کنند از هرگونه اقدامی که شائبه حمایت از یک کاندیدا را ایجاد می‌کند جلوگیری شود.

معتمدیان افزود: آموزش لازم در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی به مردم داده شود تا مشکل خاصی در برگزاری انتخابات الکترونیکی‌ وجود نداشته باشد.

وی در خصوص ذخیره‌سازی کالاهای اساسی گفت: از ماه‌های گذشته تلاش شده است ذخایر استراتژیک مردم در استان افزایش یابد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اگر رعایت پروتکل‌ها کاهش پیدا کند شیوع افزایش پیدا خواهد کرد از فرمانداران خواست تا جلسات ستاد کرونای شهرستانی را به‌صورت مستمر برگزار کنند. 

وی تأکید کرد: شهرستان‌های مرزی استان باید نسبت به جلوگیری از ورود ویروس هندی توجه و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

نظر شما