شناسهٔ خبر: 67287252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس راه و شهرسازی آبادان خبر داد؛

واگذاری زمین به ۳۵۰ متقاضی جوانی جمعیت در شهرستان آبادان

آبادان - رئیس راه و شهرسازی آبادان گفت: ۳۵۰ نفر اول متقاضیان واجد شرایط جوانی جمعیت در این شهرستان زمین رایگان دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، طیبه الهی فر عصر امروز پنجشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان آبادان اظهار کرد: در شهرستان آبادان تاکنون ۱۳ هزار نفر اقدام به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن کرده‌اند که در مرحله‌ی پالایش قرار دارند.

رئیس راه و شهرسازی آبادان به دلایل طولانی شدن اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اشاره کرد و افزود: به دلیل کمبود زمین در این شهرستان و لزوم موافقت و همکاری منطقه آزاد اروند برای تأمین زمین با مشکل مواجه هستیم که با جلسات متعدد و پیگیری‌های مسئولان در حال رفع مشکل هستیم.

وی بیان کرد: مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد و همچنین خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال در صورت واجد شرایط بودن، زمین تعلق می‌گیرد.

الهی فر از ثبت نام یک هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در سایت ۶۰ هکتاری که مجوز آن از منطقه آزاد اروند دریافت و طراحی شده است، ۳۵۰ قطعه زمین به ۳۵۰ نفر اول متقاضیان طرح جوانی جمعیت تخصیص داده شده است.

رئیس راه و شهرسازی آبادان عنوان کرد: در حال حاضر سایت مسکن مهر که حدود ۷۰ هکتار است تحویل مشاور طراحی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان داده شده که در مرحله طراحی است.

نظر شما