شناسهٔ خبر: 47427363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موحد:

دشمن تلاش می کند تا انتخابات باشکوه برگزار نشود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا این انتخابات باشکوه برگزار نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز در «آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان راور» به بزرگترین رخداد سیاسی کشور طی امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات مسئله سرنوشت سازی است که باید با مشارکت حداکثری، اقتدار ملی ایران را نشان دهیم؛ چرا که دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا این انتخابات باشکوه برگزار نشود.

او تأکید کرد: ما باید با ایجاد بستر هماهنگی، انسجام و حرکت جمعی، تمام ظرفیت‌های قانونی را به کار گیریم تا در مسیر خدمت و حفظ کرامت در دستگاه قضا، موفق و سربلند باشیم.

مالک اژدری فرماندار راور نیز در این جلسه به بیان گزارشی درباره موقعیت شهرستان راور پرداخت و گفت: شهرستان راور با قرار گرفتن در جاده ترانزیتی، دارا بودن معادن مس، روی، سنگ آهن، فرش، پسته و زعفران موقعیت اقتصادی خوبی دارد، به طوری که طی چند سال گذشته، چرخه اقتصادی در راور متوقف نشده است.

دشمن تلاش می کند تا انتخابات باشکوه برگزار نشود

او انتصاب فرحبخش به عنوان رئیس دادگستری و استوار زاده به عنوان دادستان شهرستان راور را تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

سنجری رئیس سابق دادگستری راور هم با اعلام اینکه ایجاد بستر‌های لازم و رعایت عدالت وظیفه دولتمردان است، به انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی به انتخابات، باید کسی را انتخاب کنیم که عدالت را در همه امور رعایت کند.

او افزود: عدالت در دستگاه قضا یک شاکله دارد که بر اساس قانون اساسی و بدون استثنا، قابل اجرا است.

سنجری تصریح کرد: طی پنج سالی که ریاست دادگستری راور را بر عهده داشتم، شاهد همکاری همه جانبه اداره‌های این شهرستان بودم که از همه آن‌ها قدردانی می‌کنم.

دشمن تلاش می کند تا انتخابات باشکوه برگزار نشود

فرحبخش رئیس جدید دادگستری راور نیز گفت: ما برنامه‌های خود را در دو دسته برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم کرده ایم و تلاش کرده ایم از طریق مشارکت مردمی (نهاد‌های مردمی، تبلیغی، جهادی و مذهبی نظیر هیئت‌ها و مساجد) برای کاهش پرونده‌های قضایی اقدام کنیم و در این زمینه برای مردم مومن راور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

در این مراسم با حضور مسئولان استانی و محلی از خدمات محمد رضا سنجری، رئیس سابق دادگستری شهرستان راور قدردانی و ابوالفضل فرحبخش به عنوان رئیس جدید و استوار زاده به عنوان دادستان شهرستان راور معرفی شد.

سنجری به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان منصوب شده است.

فرحبخش نیز از سال ۱۳۹۳ وارد دستگاه قضایی شده است و در سمت‌های دادیار دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و از سال ۱۳۹۹ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور به شهروندان خدمت کرده است.

انتهای پیام/ب

 

نظر شما