شناسهٔ خبر: 47512657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از سوی رئیس قوه قضائیه صورت گرفت؛

۲ انتصاب جدید در دستگاه قضایی استان کرمان

طی ۲ حکم جداگانه از سوی آیت الله رئیسی، رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی ۲ حکم جداگانه از سوی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضاییه، صابر ملایی سغین، رییس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان کهنوج به سمت رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج و کیومرث قاسمی بهرآسمانی، بازپرس شعبه ۱۲ دادسرای کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج منصوب شدند.

در متن حکم انتصاب این دو نفر از سوی آیت ا لله رئیسی آمده است:

"امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید." 

آئین تکریم و معارفه رئیس جدید دادگستری و  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج روز سه شنبه ۱۱ خردادماه با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان و معاونان او، امام جمعه و فرماندار قلعه گنج برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات غلامرضا مارزی، رییس سابق دادگستری قلعه گنج که به مدت ۹ سال رییس دادگستری قلعه گنج بود و به افتخار بازنشستگی نائل آمد و  سجاد افشارمنش، دادستان عمومی و انقلاب  پیشین شهرستان قلعه گنج تجلیل به عمل می‌آید.

صابر ملایی از سال ۱۳۹۱ وارد دستگاه قضایی شده است و تصدی شعبه دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب قلعه گنج، دادرس دادگستری قلعه گنج و از سال ۱۳۹۶ رییس شعبه ۱۰۱ کیفری ۱۱ شهرستان کهنوج را در کارنامه خود دارد. 

ملایی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق گرایش جزا و جرم شناسی از دانشگاه علوم قضایی تهران  است. 

 کیومرث قاسمی از سال ۱۳۹۵ وارد دستگاه قضایی شده است و تصدی شعبه ۱۱ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب، اظهار نظر شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و از سال  ۱۳۹۷  بازپرس شعبه ۱۲ دادسرای عمومی و انقلاب  را در کارنامه خود دارد. 

قاسمی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه علوم قضایی تهران  است. 

انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه‌های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت الله رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / م 

نظر شما