شناسهٔ خبر: 47364429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از صحت عمل ماموران مبارزه با مواد مخدر در رد رشوه سودا گر مرگ و دستگیری وی در قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، سردار "علی ابراهیمی " با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان سابقه دار در محورهای مواصلاتی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی لازم، پس از مشاهده خودروی مذکور اقدام به توقف آن و دستگیری راننده کرده و در بازرسی از خودرو موفق به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و لوازم توزین آن شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: شخص مذکور بلافاصله پس از کشف مواد و محرز شدن بزه اقدام به پیشنهاد رشوه به ماموران کرده و قصد پرداخت ۸۰ میلیون ریال وجه نقد و ۳۰۰میلیون ریال به صورت واریز به کارت ماموران را داشت.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: شخص دستگیر شده پس از مشاهده صحت عمل و تعهد ماموران، پیشنهاد چشم پوشی از دستگیری و توقیف مواد در ازای مبالغ ذکر شده به همراه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ متعلق به خود را می کند که ماموران بدون توجه به گفته های متهم، وی را دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی می دهند.
سردار ابراهیمی با تقدیر از وظیفه شناسی و تعهد مثال زدنی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در خنثی سازی نیت شوم سوداگر مرگ، بر پاک دستی و صحت عمل کارکنان نیروی انتظامی تاکید کرد و از مردم خواست تا با مشاهده هرگونه صحت عمل اقدامات کارکنان پلیس، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۷ به اطلاع اداره بازرسی برسانند.

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با مردم در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷
جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم با حضور فرمانده انتظامی استان روز دو شنبه ۳ خرداد ماه در دفتر نظارت همگانی برگزار می شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، در راستای برگزاری جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با شهروندان روز دوشنبه ۳ خرداد ماه با حضور فرمانده انتظامی استان از ساعت۱۰۰۰ در دفتر نظارت همگانی به صورت حضوری و تلفنی برگزار می شود.
شهروندان می توانند مطالب و موضوعات مرتبط با نظم و امنیت و ماموریت های حوزه کاری پلیس را به صورت حضوری به آدرس ؛ بلوار باهنر تقاطع خیابان عدلیه ،دفتر نظارت همگانی و یا بصورت تماس تلفنی با ۱۹۷ اعلام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۹۷ تماس بگیرند.
 

۲ فوتی در اثر تصادف در قزوین
رئیس پلیس رهور استان از فوت ۲ نفر از همشهریان در اثر تصادف در استان خبر داد.
سرهنگ"مهرداد حسن پور" با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تصادف خودرو سواری هیوندا با عابر پیاده در خیابان دانشگاه تقاطع کانال عوامل انتظامی و راهور به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسی محل مشخص شد که در اثر تصادف عابر به شدت مجروح شده و در حین انتقال به بیمارستان توسط عوامل اورژانس متاسفانه فوت کرده است.
رئیس پلیس راهور استان قزوین اظهار داشت: همچنین در حادثه ای که در اثر برخورد ۲ دستگاه موتور سیکلت با هم در روستای" نرجه" به وقوع پیوست، راکب یک از موتور سیکلت ها به علت شدت جراحات وارده حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ"مهرداد حسن پور"تصریح کرد: علت وقوع این ۲ حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی می باشد.
 

دستگیری ۲ مسافر و کشف ۷ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری ۲ مسافر و کشف ۷ کیلو گرم تریاک توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بیژن خدایی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان با هدف جلوگیری از اقدامات سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از محورهای مواصلاتی، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور "قزوین- تهران" کرده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از توقف اتوبوس و با رعایت موازین شرعی اقدام به بازرسی از مسافران کرده که با استفاده از شگرده های پلیسی به یکی از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر او را از اتوبوس پیاده کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از لوزام و وسایل همراه شخص مذکور ۵ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد، اضافه کرد: ماموران یگان امداد در اقدامی دیگر با همکاری عوامل گشت بزرگراه موفق به دستگیری یک نفر و کشف ۲ کیلو گرم مواد مخدر در این خصوص شدند.
سرهنگ"بیژن خدایی" فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان با بیان اینکه افراد دستگیر شده به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شد، از مردم خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت در این خصوص سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

نظر شما