شناسهٔ خبر: 47363052 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲ کشته در حادثه رانندگی /کشف ۷ کیلو گرم مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکم خرداد سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس رهور استان گفت: بر اثر برخورد  خودرو سواری هیوندا با عابر پیاده در خیابان شهیدبابایی تقاطع کانال شهر قزوین، عابر جان باخت.

سرهنگ حسن پور افزود: همچنین در حادثه‌ای دیگر که بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتور سیکلت در روستای نرجه به وقوع پیوست، یکی از موتور سواران به علت شدت جراحات وارده حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

او اضافه کرد: علت این حوادث در دست بررسی است.

 کشف ۷ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:  ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در  محور قزوین- تهران یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران با استفاده از شگرده‌های پلیسی به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل همراه وی ۵ کیلو گرم مواد مخدر کشف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران یگان امداد در اقدامی دیگر با همکاری عوامل گشت بزرگراه موفق به دستگیری یک نفر و کشف ۲ کیلو گرم مواد مخدر در این زمینه شدند.

رد رشوه مامور وظیفه شناس

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان سابقه دار در محور‌های مواصلاتی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی لازم، پس از مشاهده خودرو، آن را متوقف و در بازرسی از خودرومقادیر قابل توجهی مواد مخدر و لوازم توزین کشف کردند.

وی گفت: این شخص بلافاصله پس از کشف مواد و محرز شدن بزه اقدام به پیشنهاد رشوه به ماموران کرد و قصد پرداخت ۸۰ میلیون ریال وجه نقد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت واریز به کارت ماموران را داشت.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: شخص دستگیر شده پس از مشاهده صحت عمل و تعهد ماموران، پیشنهاد چشم پوشی از دستگیری و توقیف مواد در ازای مبالغ ذکر شده به همراه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ متعلق به خود را کرد که ماموران بدون توجه به گفته‌های متهم، وی را دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی تحویل دادند.

انتهای پیام/

نظر شما