شناسهٔ خبر: 47294958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور معنادار مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی گفت: حضور معنادار و پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام اسلامی است و لذا امروز گرم کردن تنور انتخابات و دعوت مردم در رزمایش سیاسی انتخابات یک وظیفه همگانی است که همه باید در آن سهیم و نقش آفرین باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، قاسم فراهانی  ظهر امروز در نشست هماهنگی و اعلام برنامه‌های سال ۱۴۰۰ دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه به برکت تفکر حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی ملت ایران از نعمت مردم سالاری دینی برخوردار هستند و این یک نعمت بزرگ است، چراکه ملت در انتخابات‌های مختلف می‌توانند برای اداره کشور در حوزه‌های مختلف خودشان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: انتخابات در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه علاوه بر اینکه انتخابات مظهر خداباوری و مردم باوری است، ملت بار دیگر به خودباوری می‌رسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در انتخابات‌ها با حضور معنادار خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را تثبیت می‌کنند و بار دیگر هوشیاری و بیداری خود نسبت به توطئه‌ها و اهداف دشمنان را نشان می‌دهند.

فراهانی گفت: حضور معنادار و پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام اسلامی است و لذا امروز گرم کردن تنور انتخابات و دعوت مردم در رزمایش سیاسی انتخابات یک وظیفه همگانی است که همه باید در آن سهیم و نقش آفرین باشند.

 وی با بیان اینکه اقشار مختلف بسیج در راستای مشارکت گسترده مردم و جامعه مخاطب خود وظیفه مهمی برعهده دارند و همه توان برای حضور باشکوه مردم توسط اقشار بسیج باید پای کار بیاید، گفت: حضور گسترده مردم انتخابات کشور در انتخابات کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه می‌کند.

فراهانی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار افزایش و ارتقاء مبانی اعتقادی، سطح معنویت، بینش سیاسی، معارف دینی، ولایت و قرآن کریم برای اقشار مختلف بسیج و فعالین بسیجی در رده‌های بسیج است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی بیان کرد: بسیجیان برای اینکه بتوانند در ماموریت‌ها و رسالت‌های خود موفق عمل کنند علاوه بر اینکه باید سطح آمادگی خود را در مسائل تخصصی و قشری خود ارتقاء دهند باید سطح معرفتی و معنوی خود را نیز افزایش دهند و این دو بال مهم برای بسیجیان از اهمیت بسیاری برخوردار است و کارآمدی بسیجیان به این دو بال بستگی دارد.

فراهانی گفت: تعمیق معنویت و افزایش بصیرت سیاسی بسیجیان یکی از برنامه‌های مهم حوزه نمایندگی بسیج اقشار است که در این راستا از اساتید برجسته حوزه علمیه استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه تربیت و تعالی حوزه‌ها و پایگاه‌ها از برنامه‌های دیگر است که در سالجاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر پیش بینی شده و جریان سازی ارزشی و اعتلای معرفتی، تربیتی و بصیرت دینی و انقلابی اقشار بسیج از مهم‌ترین سیاست‌های تربیت و تعالی حوزه‌ای و اعتلاء و ارتقاء اعتقادی، معنوی، تربیتی و بصیرتی بسیحیان مهم‌ترین اهداف این برنامه است.

به گفته وی در راستای ارتقای سطح بصیرتی و سیاسی بسیجیان طرح شهید کمالی در دستور کار قرار گرفته که به شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود که در این راستا تمام  ظرفیت‌ها به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما