شناسهٔ خبر: 47287350 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار رحیمی در اولین طرح اقتدار خبر داد؛

دستگیری ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار، عاملین تخریب و شرارت و گردانندگان مراکز فساد نیز دستگیر شدند‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت در اولین طرح اقتدار سال ۱۴۰۰  که توسط پلیس امنیت برگزار شد، بیان کرد: صبح امروز اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح پایتخت را در سال ۱۴۰۰ برگزار شد که طی آن ۱۱۷ محله و مکان از جمله پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی پاک‌سازی شد.

 
وی در ادامه گفت: رسیدگی به رفتارهای اراذل در مجموع برای ۱۱۸ مورد صورت گرفت که از این تعداد ۵۶ مورد مربوط به شرارت و قدرت نمایی و ضرب و جرح بود، ۱۹ فقره مزاحمین نوامیس، ۸ فقره سلاح غیرمجاز و ۴ فقره مشروبات بودند.
 
سردار رحیمی گفت: طی این طرح  ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار، عاملین تخریب و شرارت و گردانندگان مراکز فساد نیز دستگیر شدند‌. همچنین بیش از ۱۰۹ قبضه سلاح جنگی، شکاری و شبه سلاح کشف شد و ۱۶۳ قبضه سلاح سرد هم از این افراد ثبت و ضبط شد.
 
رییس پلیس پایتخت بیان کرد: تعداد ۵۳ واحد صنفی که محل پاتوق، تردد و شرارت اراذل بود در سفره خانه‌ها، قهوه خانه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی پلمب شدند. علاوه بر این ۵۸ تارنما کنترل و رصد شد که ۳۲ مورد اقدامات مجرمانه از جمله ترویج فرهنگ اوباش گری و لات بازی و کری خوانی در آنها بود و مسدود گردید.
 
سردار رحیمی همچنین اظهار داشت: دو گروه از اراذل در محلات شهرک ولیعصر و یافت آباد اقدام به ضرب و جرح کرده و پس از آن محل را ترک کردند اما طی یک سری  اقدامات پیگیرانه همکاران دستگیر و ۲ قبضه کلت کمری و ۱۳ فشنگ هم کشف گردید.
 
 
انتهای پیام/
 منبع: ایلنا

نظر شما