شناسهٔ خبر: 47264407 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛

کشف بیش از ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر/اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد استان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودرو پراید را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ کیلو گرم حشیش کشف و ۲ نفر را دستگیرکردند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۳۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت فردی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و در اوزان بالا فعالیت می‌کند و قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را که از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته به استان‌های غربی منتقل کند مطلع شدند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با شناسایی محل دقیق تردد خودرو مورد نظر، در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان خودور در یکی از محور‌های مواصلاتی استان لرستان شناسایی و متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان‌های آوج، البرز و آبیک خبر داد و گفت: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران در سطح حوزه طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی، با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری ۲۸ نفر در این خصوص شدند.

سرهنگ داود عبدالمالکی با بیان اینکه در این طرح مقادیری مواد مخدر، یک دستگاه خودرو و تعدادی اموال مسروقه کشف شد، افزود: ماموران موفق به کشف ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه ۲۱ عدد فشنگی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ضمن اشاره بر تلاش همه جانبه کارکنان نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان تاکید کرد هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

کشف ۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان قزوین- زنجان به یک سواری پژو ۲۰۷ مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از این خودرو ۴ کیلوگرم شیشه کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: در این رابطه یک چاقچی دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما