شناسهٔ خبر: 47360341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تأکید استاندار قزوین بر آموزش و اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد

استاندار قزوین گفت: آموزش و اشتغال بهبود یافتگان جزو ماموریت‌های مهم تمامی مدیران است و باید هرگونه تسهیلات و خدمات برای این قشر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار  در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: دشمنان در زمینه تخریب سرمایه انسانی برنامه ریزی گسترده‌ای کرده اند و باید تمامی اقدامات مورد نظر در زمینه آگاهی بخشی دانش آموزان و خانواده‌ها صورت بگیرد تا بدین وسیله مواد مخدر خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار ندهد.

وی افزود: امروز مواد مخدر از ۲ جهت مورد توجه قدرت‌های فاسد است، از یک سو باعث موفقیت‌های اقتصادی آن‌ها و از سوی دیگر منجر به اعمال قدرت بیشتری در کشور‌ها می‌شود.

استاندار قزوین گفت: قدرت‌ها به دنبال این هستند که به صورت نرم ظرفیت انسانی کشور‌ها را به چالش بکشند و با یک برنامه ریزی بلند مدت یک کشور را از پای در آورند.

جمالی پور اضافه کرد: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی، ماهیت انقلاب اسلامی و حسادت کشور‌های منطقه در زمینه فرهنگی در معرض تهدید‌های مواد مخدر است و ضرورت دارد در این مسئله با جدیت بیشتری برنامه ریزی کنیم تا بدین وسیله میزان مصرف مواد مخدر را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: غفلت در موضوع مواد مخدر می‌تواند خطرات جدی برای آحاد مردم داشته باشد و همه باید نسبت به آن حساس باشند و در این زمینه اقدامات رسانه‌های و تبلیغاتی افزایش یابد.

استاندار قزوین گفت: در زمینه نظارت بر مراکز مختلف مربوط به مواد مخدر با چالش جدی رو به رو هستیم و باید نظارت در این موضوعات به دلیل اهمیت آن با جدیت تمام انجام شود.

جمالی پور افزود: هیچ مرکز ترک اعتیاد در قزوین نباید بدون پزشک باشد و باید موضوعات درمانی در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما