شناسهٔ خبر: 47132941 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیستم اردیبهشت ماه؛

کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک /دستگیری سارق احشام

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی در امر حمل و خرید و فروش مواد مخدر در غرب تهران مطلع شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با غرب تهران و هدایت عملیاتی و انجام هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران با ورود به منزل متهم ۸۰ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این خصوص یک دستگاه سمند توقیف و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق احشام در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام با یک دستگاه پیکان وانت در یکی از روستا‌های بخش مرکزی موضوع دستگیری سارقان بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسین رشیدتبار اظهار داشت: با اعلام موضوع به واحد‌های گشت، یکی از گشت‌های انتظامی خودرو وانت را مشاهده و دستور ایست داده که راننده بی توجه به دستور ایست پلیس به سمت مزارع متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد: پس از تعقیب و گریز، سارقان پس از رها کردن خودرو متواری که یکی از سارقان دستگیر و به همراه خودروی حامل احشام به پلیس آگاهی منتقل و ۹ رأس گوسفند مسروقه تحویل مالباخته شد.

سرهنگ رشید تبار گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد و تلاش برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.

دستگیری مسافر نما‌ها با بیش از ۵ کیلو مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران یگان امداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ مسافر اتوبوس مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما