شناسهٔ خبر: 47244777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک ۲۵ میلیارد تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک ۲۵ میلیارد تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی پویش ایران همدل-اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، از مشارکت ۲۵ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومانی کرمانشاهیان نیکوکار در این پویش خبر داد.

رخصی با اشاره به فعالیت بیش از ۸۵ آشپزخانه مهدوی در استان از محل این کمک ها، گفت: در این آشپزخانه‌ها بیش از ۲۰۱ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای خانوار‌های مددجو و کم برخوردار استان طبخ و میان آنان توزیع شد.

او اظهار کرد: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، امسال حدود ۶۷ هزار بسته معیشتی و غذایی نیز برای خانوار‌های تحت حمایت با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در این ماه مبارک حدود ۳۹ هزار بسته افطاری ساده تهیه و در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شد.

رخصی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خوب و کریمانه مردم استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، تصریح کرد: این پویش عمق فرهنگ اسلامی و نوع دوستی در میان مردم نیک اندیش استان کرمانشاه را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ز

نظر شما