شناسهٔ خبر: 47232970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۵ اردیبهشت؛

بزرگداشت احیاکننده زبان فارسی در صفحه وزیر امور خارجه/ اعتراض گنجی به یک فاجعه مدیریتی در زمینه کشاورزی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور به مناسبت سالروز بزرگداشت فردوسی پستی را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

محمدجواد ظریف

سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد اسلامی در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین، نسبت به سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل در برابر این جنایات معترض شد.

"رژیم اسرائیل جنایت جنگی می‌کند.
آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه حمایت می‌کنند، سازمان ملل و مجامع مدعی حقوق بشر تماشاچی تهاجم وحشیانه صهیونیست‌ها با انواع بمب‌ها وده‌ها جنگنده به نوار غزه هستند و سران مرتجع عرب بی شرمانه هنوز در ماه عسل عادی‌سازی روابط با رژیم کودک کش سفاک هستند!"

سید محمد حسینی

سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توئیتی انتقادی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و نظر خود را درباره مذاکرات ۴+۱ مطرح کرد.

"در مذاکرات ۴+۱ اروپائی‌ها باید نوع تضمین خود را به لحاظ حفظ استقلال از #آمریکا دقیقا مشخص کنند.
تحریم‌ها صرفا نقشی بر کاغذ نیست و به اعتراف دولت خسارت‌های هنگفت به کشور زده است. غفلت از نحوه جبران آن خسارات در مذاکرات، محکوم است."

سید مصطفی میرسلیم

سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب  از راه حل تغییر شرایط موجود در دولت بعدی نوشت.

"قطعا تغییر شرایط موجود و حرکت به سمت عبور از مشکلات کنونی، نیازمند تحول است. تحول هم نیازمند دولتی است که لزوم تحول را قبول داشته باشد. این ملاکی است که رهبر انقلاب برای انتخابات ۲۸ خرداد دادند. بجای گرفتار شدن در دوقطبی‌های کاذب اسامی و آدرس‌های غلط، باید آدرس صحیح را دنبال کرد."

سید مهرداد سیدمهدی

عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان ویدئویی از رهاسازی مقدار بسیار زیادی پیاز در طبیعت را منتشر کرد و نسبت به این ضرر بزرگ که به کشاورزان وارد شده است واکنش نشان داد.

"این فاجعه مدیریتی است؟ یا عرضه بیش از تقاضا است و نداشتن آمایش نیاز کشور؟ یا ضعف در صادرات؟ "

عبدالله گنجی

گنجی همچنین درباره تاثیر عواطف بر نحوه تاثیر سیاسی، توئیتی را منتشر کرد.

"راه درمان، به رسمیت شناختن طرف مقابل در عین قبول نداشتن است. می‌شود فردی را قبول نداشت، اما طبق قواعد بازی سیاست ورزی به رسمیت شناخت"

عبدالله گنجی

 

سید عباس موسوی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با انتشار توئیتی روز بزرگداشت فردوسی را گرامی داشت.

"چه خوش گفت فردوسی پاکزاد:
«ز دل‌ها همه کینه بیرون کنید / به مهر اندرین کشور افسون کنید»"

سید عباس موسوی

انتهای پیام/

نظر شما