شناسهٔ خبر: 66773564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رهبر جبهه مقاومت عراق:

آیت الله رئیسی در میدان سیاست با تمام وجود از فلسطین دفاع کرد

رهبر جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم در میدان نظامی و آیت الله رئیسی در میدان سیاست از امت اسلام، جبهه مقاومت و آرمان فلسطین با تمام وجود دفاع کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری شامگاه سه شنبه در اجتماع جوانان جبهه مقاومت در مصلای قدس قم گفت: شهید رییسی فردی عالم و عامل بود و برای همه ما در ابعاد مختلف الگوی نمونه ای است.

این رهبر جریان مقاومت عراق گفت: امروز همه عالم اسلام باید بداند در صورتی می توانند به پیروزی نهایی برسند که مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

وی بیان کرد: آقای رئیسی در قوه قضاییه و مجریه و آستان قدس رضوی عملکرد موفقی داشت و در نهایت شهادت نصیب او شد و آیت الله رئیسی به درستی که خادم الرضا علیه‌السلام، خادم الناس و خادم ولایت بود.

وی افزود: اخلاص، ایمان و تواضع در آیت الله رئیسی مشهود بود و این سیره و روش، درسی برای همه ما است.

هاشم الاحیدری اضافه کرد: ایرانیان باید قدر انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانند و با همه وجود از آن حراست کنند.

وی بیان کرد: پیروزی با جهاد و مجاهدت محقق می شود و در این مسیر امت اسلام شهدای زیادی برای دفاع از انقلاب اسلامی داده است.

وی با بیان اینکه به رئیسی حرف های زیادی می زدند اما او تحمل می کرد افزود: امروز دفاع از ولایت فقیه، جبهه مقاومت و فلسطین اوجب واجبات است.

این رهبر مقاومت عراق گفت: حاج قاسم در میدان نظامی و آیت الله رییسی در میدان سیاست از امت اسلام، جبهه مقاومت و آرمان فلسطین با همه وجود دفاع کردند و در این مسیر به دنبال شهادت می گشتند و در آخر شهادت را در آغوش گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما