شناسهٔ خبر: 47222872 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با تولید نرم افزار استارتاپی کسب و کار آنلاین؛

مالی چی زمینه استخدام آسان حسابداران را فراهم کرد

باتوجه به برقراری ارتباط موثر بین جویندگان و بازار کار در استارت آپ مالی چی، پیش بینی می کنیم در صورت حمایت از این طرح، زمینه اشتغال بسیاری از حسابداران جویای کار فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، احسان رحمانی مدیر عامل مؤسسه مالی چی با اشاره به قابلیت‌های نرم افزار استارت آپی مؤسسه مالی چی و دعوت از همه حسابداران جویای کار در سراسر کشور برای نام نویسی در این طرح، اظهار داشت: این نرم افزار با جمع آوری و تحلیل اطلاعاتی که هنگام نام نویسی از متقاضیان به صورت خوداظهاری دریافت می‌کند، ثبت نام شدگان را براساس معیارهای فنی و تخصصی سطح بندی کرده و رتبه هر کدام را مشخص می‌کند. سپس با استفاده از اساتید مجرب، آموزش‌های فنی و تخصصی لازم برای ارتقای مهارت، متناسب با سطوح مختلف به آنان ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: همزمان از همه مشاغل و صنوف، به خصوص کسب و کارهای کوچک و نوپا دعوت می‌کنیم تا نیازهای خود به خدمات در حوزه امور مالی، مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، نرم افزاری و ثبت شرکت‌ها را به صورت آنلاین در این استارت آپ ثبت و اعلام کنند.

رحمانی خاطر نشان کرد: اطلاعات ثبت شده جویندگان کار و همچنین خدمات درخواست شده کارفرمایان کسب و کارها به طور دقیق در نرم افزار مؤسسه مالی چی بررسی و استخراج می‌شود و سپس با استفاده از توانایی نرم افزاری، برای هر سطح از خدمات درخواست شده، نیروی کار آموزش دیده متناسب و متناظر با آن معرفی و خدمات به صورت آنلاین ارائه شود.

مدیر عامل مؤسسه مالی چی با تاکید بر دستاوردهای مهم این طرح استارت آپی، افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار، فراهم کردن امکان ارائه خدمات مالی به کسب و کارهای کوچک و شرکت‌هایی است که توان جذب حسابدار متخصص برای انجام امورمالی، مالیاتی، حسابداری و غیره را ندارند و نیروهای سطح بندی شده و آموزش دیده در حداقل زمان با هزینه مقرون به صرفه، معرفی شده و خدمات لازم را به آنان ارائه می‌دهند.

رحمانی اظهار داشت: استارت آپ مؤسسه مالی چی از یک سایت به نشانی https://malichii.com و یک اپلیکیشن تشکیل شده و تمام خدمات آن به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته ارائه می‌شود،

مدیر عامل مؤسسه مالی چی اعلام کرد: هموطنان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام malichii_com و malichiedu پرسش‌ها و نحوه ارتباط با این استارت آپ را با کارشناسان مؤسسه مالیچی مطرح کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما