شناسهٔ خبر: 47222343 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گردان‌های الاقصی: کرانه باختری را به جهنم صهیونیست تبدیل می‌کنیم

گردان‌های شهدای الاقصی جنبش فتح خطاب به مجاهدان خود اعلام کرد کرانه باختری را به جهنم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  المیادین، گردان‌های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) در فراخوانی خطاب به مجاهدان خود اعلام کرد: کرانه باختری رود اردن را به جهنم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل کنید.

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد: برای دفاع از ملت انقلابی مان در قدس، نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی آماده باشید.

در این فراخوان آمده است، تا زمانی که ملت فلسطین در آرامش نیستند، اجازه ندهید شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر در آرامش باشند. مناطق حضور شهرک نشینان و پادگان‌های رژیم اشغالگر در کرانه باختری را به جهنمی غیرقابل تحمل برای آنان تبدیل کنید.

جوانان جنبش فتح نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج عمومی اعلام می‌کنیم و از نیرو‌های جوان می‌خواهیم با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان درگیر شوند و کمیته‌هایی برای حمایت از روستا‌ها در برابر حملات شهرک نشینان تشکیل دهند.

در این بیانیه آمده است: رهبری فلسطین باید از خواب بیدار شود، از نظر ما اظهارات شما شایسته آرمان عادلانه ما نیست.

بیانیه جوانان جنبش فتح افزود: با وجود رژیم اشغالگر، هیچ کشوری در کار نخواهد بود و رهبری فلسطین باید همه توافقنامه‌های اهانت آمیز را لغو کند.

جوانان جنبش فتح در این بیانیه تاکید کردند که هرگونه تلاش برای بر هم زدن تلاش‌های مقاومت را مردود می‌دانیم و خواستار صدور دستورات فوری در این خصوص هستیم. مردم رهبری مقاومت در برابر اشغالگران را در دست دارند و آن را راه پیروزی و آزادی می‌دانند. از مردم می‌خواهیم متحد باشند و خشم خود را متوجه رژیم اشغالگر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما