شناسهٔ خبر: 47223855 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هشدار گردان‌هاي شهداي الاقصي به رژيم صهيونيستي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- گردان‌های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) اعلام کرد: کرانه باختری را به جهنم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل کنید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) در فراخوانی خطاب به مجاهدان خود اعلام کرد: کرانه باختری رود اردن را به جهنم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل کنید.
گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد: برای دفاع از ملت انقلابی مان در قدس، نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی آماده باشید.
در این فراخوان آمده است، تا زمانی که ملت فلسطین در آرامش نیستند، اجازه ندهید شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر در آرامش باشند. مناطق حضور شهرک نشینان و پادگان‌های رژیم اشغالگر در کرانه باختری را به جهنمی غیرقابل تحمل برای آنان تبدیل کنید.
 
بیانیه جوانان جنبش فتح درباره درگیری با رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جوانان جنبش فتح با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج عمومی اعلام می‌کنیم و از نیرو‌های جوان می‌خواهیم با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان درگیر شوند و کمیته‌هایی برای حمایت از روستا‌ها در برابر حملات شهرک نشینان تشکیل دهند.
در این بیانیه آمده است: رهبری فلسطین باید از خواب بیدار شود، از نظر ما اظهارات شما شایسته آرمان عادلانه ما نیست.
بیانیه جوانان جنبش فتح افزود: با وجود رژیم اشغالگر، هیچ کشوری در کار نخواهد بود و رهبری فلسطین باید همه توافقنامه‌های اهانت آمیز را لغو کند.
جوانان جنبش فتح در این بیانیه افزود: هرگونه تلاش برای بر هم زدن تلاش‌های مقاومت را مردود می‌دانیم و خواستار صدور دستورات فوری در این خصوص هستیم. مردم رهبری مقاومت در برابر اشغالگران را در دست دارند و آن را راه پیروزی و آزادی می‌دانند. از مردم می‌خواهیم متحد باشند و خشم خود را متوجه رژیم اشغالگر کنند.
 
اصابت موشک به اسدود
گردان‌های قسام اعلام کرد در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه الشاطئ در نوار غزه، اسدود و سدیروت را هدف ده‌ها موشک قرار داده است.
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از اصابت موشک به شهر اسدود در اراضی اشغالی و میزان خسارت‌های آن را پخش کرد.

اذعان به زخمی شدن سه صهیونیست در بئرالسبع و اسدود
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، رژیم صهیونیستی به زخمی شدن سه شهرک نشین در حمله موشکی گردان‌های قسام به اسدود و بئر السبع اذعان کرد.

غافلگیری نظامیان صهیونیست در العیساویه
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از درگیری جوان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیست در شهرک العیساویه در قدس اشغالی پخش کرد.

صالح العاروری: دشمن کنترل و تعادل خود را از دست داده است
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: رژیم اشغالگر کنترل و تعادل خود را در مقابله با ملت فلسطین از دست داده است. مقاومت هنوز از توان واقعی خود استفاده نکرده است و می‌تواند دشمن را غافلگیر کند.

نظر شما