شناسهٔ خبر: 47221890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گردان‌های قدس: عملیات شمشیر قدس عامل شکست توطئه‌های دشمن است

گردان‌های قدس عملیات شمشیر قدس را بطلان تصمیماتی امثال تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سخنگوی نظامی گردان‌های قدس عملیات شمشیر قدس را به منزله بطلان تصمیماتی امثال تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس دانست.

ابوحمزه اعلام کرد: امروز سومین سالگرد تصمیم ترامپ ملعون برای انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی برای تحمیل واقعیتی جدید است تا از طریق آن حق تاریخی ما در این سرزمین نابود شود.

او تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس که در سراسر جغرافیای تاریخی فلسطین انجام می‌شود، نشان دهنده بطلان چنین تصمیمات احمقانه‌ای است و نشان می‌دهد فلسطین یکپارچه و پایتخت ابدی آن نیز قدس است.

سخنگوی گردان‌های قدس افزود: به ملت فلسطین در قدس و مدافعان مسجدالاقصی که در مقابله با دشمن به نبرد قهرمانانه شمشیر قدس پشت‌گرم هستند درود می‌فرستیم.

 ابوحمزه تاکید کرد: قیام فلسطینیان علیه دشمن طرح معامله قرن و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر را نابود کرد و تصمیم به انتقال سفارت (آمریکا به قدس) هم هیچ تغییری در جایگاه قدس به عنوان پایتخت دینی، سیاسی و فرهنگی فلسطین نزد ملت ما ایجاد نمی‌کند.

سخنگوی نظامی گردان‌های قدس به فلسطینیان و جوانان فلسطینی در کرانه اشغالی که مناطق تماس را برای دشمن به جهنم تبدیل کردند درود فرستاد و افزود: از برادران در کرانه باختری می‌خواهیم بیشتر با دشمن درگیر شوند و بر حمایت خودمان از آن‌ها تاکید می‌کنیم و به فلسطینیان مناطق ۴۸ که به ندای قدس پاسخ دادند نیز درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/

نظر شما