شناسهٔ خبر: 47220398 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جنبش فتح: برخی کشور‌های عربی همدست نتانیاهو هستند

دبیرکمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد در جریان دور جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه، هیچیک از سران کشور‌های عربی با مقامات فلسطینی تماس نگرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از معا، دبیرکمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین برخی کشور‌های عربی را به همدستی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه در میان فلسطینیان متهم کرد.

جبریل الرجوب تاکید کرد هیچیک از سران کشور‌های عربی در دور تازه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس نگرفته اند.

به گفته این مقام جنبش فتح، برخی کشور‌های عربی که نامی از آن‌ها برده نشد، با همدستی بنیامین نتانیاهو قصد تقویت دودستگی میان فلسطینی‌ها را دارند. الرجوب افزود برخی از ابزار‌های عربی محاصره سیاسی و اقتصادی ایجاد می‌کنند. 

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در ادامه تاکید کرد: این یک محاصره سیاسی بازمانده از دوران جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ است. وی خطاب به سران عرب گفت: چرا از ما روی برمی گردانید؟ این یک نبرد اسلامی مسیحی در دفاع از کرامت شماست. مردم فلسطین در خط اول دفاع از کرامت و نفت و امنیت شما هستند.

چند روزی از بزرگترین تقابل سال‌های اخیر فلسطینیان با رژیم صهیونیستی و موشک باران اراضی اشغالی از سوی مقاومت فلسطین می‌گذرد. مقاومت این اقدام را در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و نمازگزاران صورت می‌دهد. رژیم صهیونیستی قصد داشت تا ساکنان فلسطینی منطقه شیخ جرح رااز منازل خود بیرون کرده و این منطقه را به نفع شهرک نشینان به اشغال خود درآورد. اقدامی که با واکنش و اعتراض جدی مردم فلسطین همراه شد.

درگیری‌های میان مقاومت فلسطین و اشغالگران رژیم صهیونیستی در میانه سکوت کشور‌های عربی و غربی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما