شناسهٔ خبر: 47152469 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی القسام از موشک‌های «A120» برای نخستین بار+ فیلم

گردان‌های القسام اعلام کردند برای نخستین بار از موشک های با برد 120 کیلومتری در حمله به اراضی اشغالی استفاده کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (سه‌شنبه) از موشک جدید خود رونمایی کرد.

القسام اعلام کرد: حمله موشکی عصر دیروز به قدس اشغالی با استفاده از موشک نوع «A120» که به نام فرمانده شهید «رائد العطار» نامگذاری شده بود، صورت گرفت.

شاخه نظامی حماس درباره این نوع موشک گفت: این موشک ها کلاهک های انفجاری با ظرفیت تخرینی بالا و برد 120 کیلومتر هستند که برای نخستین بار به صورت عمومی استفاده شده‌اند.

گردان‌های القسام در واکنش به بمباران خانه‌ای از سوی نیرو‌های اشغالگر در غرب شهر غزه اعلام کرد: یک حمله بزرگ و کوبنده موشکی بزرگ به عسقلان آغاز می‌کنیم.

شاخه نظامی حماس به صهیونیست‌ها در خصوص هدف قرار دادن خانه‌های مردم هشدار داد و گفت: اگر دشمن خانه‌های امن غیرنظامیان را مرتباً هدف حمله قرار دهد، ما عسقلان را به جهنم تبدیل خواهیم کرد.

در این خصوص، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس صبح امروز سه‌شنبه به فلسطینیان ساکن شهر قدس برای دفاع جوانان از قدس و مسجدالاقصی درود فرستاد.

او گفت: خیزشی که در قدس ایجاد شد تاکیدی مجدد بر وحدت تمامی فرزندان ملت ما در سراسر اراضی تاریخی فلسطین است.

سخنگوی حماس مردم فلسطین را در تمامی کرانه باختری و اراضی اشغالی به تداوم این خیزش و مقابله با اشغالگران تا پیروزی قدس و مسجدالاقصی فراخواند تا دشمنان بهای تجاوز علیه ملت و مقدسات فلسطین را بپردازند.

<div id="video-display-embed-code_13942626"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7753713/13942626?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما