شناسهٔ خبر: 47156835 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم بحرین خواستار اتحاد در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها شدند

شهروندان بحرینی خواستار اتحاد بین المللی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، گروهی از شهروندان بحرینی در تجمعی اعتراضی حمایت کامل خود از قدس و مردم فلسطین را اعلام کردند.

شرکت کنندگان بحرینی در تجمع اعتراضی دوشنبه شب بر مواضع خود در حمایت از قدس و مردم آن و حمایت کامل از مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کردند. بحرینی‌ها با سر دادن شعار‌های همبستگی با فلسطین و قدس و به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین، بر لزوم اتحاد برای مقابله با حملات اشغالگران علیه ملت فلسطین، تأکید کردند.

طی چند روز گذشته صد‌ها بحرینی با وجود اقدامات شدید امنیتی، در راهپیمایی‌های همبستگی با قدس و مسجد الاقصی شرکت کرده و حملات اشغالگران صهیونیست را محکوم کردند.

این اعتراضات در پی حوادث اخیر در قدس اشغالی و سیاست وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران مسجدالاقصی و حمله به مردم محله شیخ جراح صورت گرفت.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین بامداد امروز با صدور بیانیه ای، پاسخ خود به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به بیت المقدس اشغالی و مسجد الاقصی را نبرد «شمشیر قدس» نام گذاری کرد. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت یادآور شد که در جریان این نبرد، تاکنون بیش از صد موشک را به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

چند روز پس از درگیری‌های شامگاه جمعه بین نظامیان صهیونیست و فلسطینی‌ها در صحن مسجد الاقصی -سومین مکان مقدس مسلمانان- که در جریان آن صدها نفر زخمی شدند و یکی از خشونت آمیزترین تظاهرات در قدس در سال‌های اخیر بود، درگیری‌های دیگری نیز در مناطق مختلف رخ داده و منجر به زخمی شدن فلسطینیان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما