شناسهٔ خبر: 47145966 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حملات موشکی مقاومت به اراضی اشغالی پس از پایان ضرب الاجل + تصاویر

منابع خبری از حملات موشکی گسترده مقاومت از نوار غزه به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، مقاومت فلسطین لحظاتی پیش پس از اتمام ضرب الاجل اعلام شده حملات موشکی از غزه به اراضی اشغالی را آغاز کرد. گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در پاسخ به جنایات و اقدامات دشمن صهیونیستی در شهر مقدس قدس حملاتی موشکی به مواضع دشمن در شهر قدس اشغالی انجام داده است.

رسانه‌ها از فعال شدن آژیرهای خطر در قدس اشغالی خبر دادند.

منابع خبری از هدف گرفته شدن دو خودروی نظامی صهیونیست‌ها با موشک‌های مقاومت خبر دادند. برخی منابع خبری اعلام کردند در این حمله یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی کشته شده است.

در پی حمله موشکی مقاومت به قدس اشغالی، جلسه کنست رژیم صهیونیستی لغو شد و تمامی اعضای کنست به پناهگاه منتقل شدند.

خبرنگار الجزیره به نقل از یک منبع ارتش اسرائیل اعلام کرد: ۱۰ موشک از نوار غزه شلیک شده است.

شلیک ۳۰ موشک به سوی شهر سدیروت

نیروهای مقاومت لحظاتی قبل دور جدیدی از حملات موشکی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه را آغاز کردند. شهر اشغالی عسقلان لحظاتی قبل مجددا آماج حملات موشکی مقاومت قرار گرفت.

گردان‌های قدس از شلیک ۳۰ موشک به سوی شهر سدیروت در حومه غزه خبر داد. 

نشریه تایمز اسرائیل در حساب توئیتری خود به نقل از ارتش این رژیم نوشت: هفت راکت به اورشلیم (بیت المقدس اشغالی) شلیک و یکی از این راکت‌ها رهگیری شده است.

خبرگزاری فرانسه در خبری از بیت المقدس گزارش داد، پلیس اسرائیل اعلام کرد به سبب درگیری ها، دیوار ندبه و محوطه اطراف آن تخلیه شده است.

خبرنگار شبکه الجزیره از زخمی شدن یک اسرائیلی در پی اصابت راکت شلیک شده از نوار غزه به خودرو او خبر داد.

گردان های قسام: با ادامه جنایات اشغالگران، مقاومت نیز حملات خود را گسترده‌تر خواهد کرد

 سخنگوی گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان‌های قسام هم اکنون مواضع دشمن صهیونیستی در قدس را در پاسخ به جنایات این رژیم علیه قدس و ساکنان محله شیخ جراح و مسجد مبارک الاقصی هدف حمله موشکی قرار داد. دشمن باید پیام این حمله را به خوبی درک کند و اگر جنایات اشغالگران ادامه داشته باشد، مقاومت نیز حملات خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

در یکی از حملات یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه هدف یک موشک ضدزره قرار گرفت.

گروه سرایا السلام شاخه  نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و گفت این حمله در شرق غزه با موشک کورنت انجام شده است. 

گردان‌های صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی هم اعلام کرد شهرهای صهیونیستی عسقلان، سدیروت و کفار عزه را با دهها راکت هدف قرار داده است.

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان فلسطینی

در همین حال المیادین از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان فلسطینی در بیت حانون در شمال نوار غزه خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب از شهادت سه کودک فلسطینی در این حملات خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تا این لحظه ۹ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به شمال این باریکه به شهادت رسیدند که دست کم ۳ نفر از آنان کودک هستند.

هشدار اتاق مشترک مقاومت به دشمن صهیونیستی

اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین ضمن هشدار به دشمن صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوزات علیه قدس و مسجد الاقصی تاکید کرد که ما هنوز شروع نکرده‌ایم و تازه اول حملات است.

حمله راکتی گردان‌های شهدای الاقصی به پایگاه نظامی مفلاسیم رژیم صهیونیستی

المیادین اعلام کرد گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد پایگاه نظامی مفلاسیم رژیم صهیونیستی را با چند راکت هدف قرار داده است.

فرار شهرک‌نشینان صهیونیست از مسجد الاقصی

با آغاز حملات راکتی مقاومت فلسطین، شهرک‌نشینان صهیونیستی که در اطراف مسجد الاقصی تجمع کرده بودند پا به فرار گذاشتند.

استقرار سکو‌های سامانه گنبد آهنین در مرکز فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس گسترش دامنه حملات موشکی مقاومت و احتمال حمله موشکی به تل آویو، سکو‌های سامانه گنبد آهنین را در مرکز فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

اعلام حالت فوق العاده در مناطق نزدیک نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی

پس از حمله راکتی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطینی به مواضع رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و شهرک‌های اطراف نوار غزه، تل آویو در مناطق نزدیک به این نوار حالت فوق‌العاده اعلام کرد. بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مناطق نزدیک نوار غزه تا شعاع ۸۰ کیلومتری به مدت ۴۸ ساعت حالت فوق‌العاده اعلام کرده است.

تصویب طرح حمله هوایی به اهداف مهم در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طرح حمله هوایی به اهداف مهم در نوار غزه بدون نیاز به حمله زمینی و عملیات گسترده را تصویب کرده است.

ارتش اسرائیل اعلام کرد حملات هوایی که کابینه امنیتی با آن موافقت کرده است منازل فرمانده‌هان نظامی فلسطینی ها را شامل خواهد شد.

 وقوع آتش‌سوزی در مسجدالاقصی پس از یورش صهیونیست‌ها و مقابله فلسطینی ها

المیادین گزارش داد: سربازان اشغالگر اسرائیلی اقدام به حمله و ایجاد آتش سوزی در داخل مسجدالاقصی کردند. نظامیان صهیونیست با حمله به بخشی از مسجد الاقصی قسمتی از این مکان مقدس را به آتش کشیدند. برخی منابع خبری از مقابله فلسطینیان با این اقدام صهیونیست‌ها خبر می‌دهند.

خبرگزاری فرانسه نیز از وقوع آتش سوزی مهیب در محوطه داخلی مسجد الاقصی واقع در شرق شهر قدس اشغالی خبر داد. خبرنگار این خبرگزاری گفت: آتش سوزی شامگاه دوشنبه در محوطه داخلی مسجد الاقصی جایی که هزاران نمازگزار فلسطینی در حال اقامه نماز مغرب بودند، رخ داد.

او افزود: شعله‌های آتش از فاصله دو کیلومتری قابل مشاهده است.

<div id="video-display-embed-code_13940993"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7753413/13940993?width=400&height=300"></script></div>

از سرگیری حملات مقاومت به اراضی اشغالی/ هشدار مجدد سخنگوی گردان‌های قسام

آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه پس از ازسرگیری حملات موشکی و راکتی مقاومت دوباره به صدا درآمده است.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد :به دشمن صهیونیستی هشدار می‌دهیم در صورتی که بخواهد اهداف غیرنظامی و خانه‌های فلسطینیان در غزه را بمباران کند، پاسخی قوی و دردناک و فراتر از حدانتظار از طرف مقاومت دریافت خواهد کرد.

منابع صهیونیستی اعلام کردند شهر اشغالی عسقلان هم اکنون آماج حمله موشکی گسترده مقاومت قرار گرفته است. منابع صهیونیستی اعلام کردند که بیش از ۱۵ موشک و راکت از نوار غزه به سمت عسقلان شلیک شده است.

به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو

مقاومت فلسطین شهر اشغالی عسقلان و تل آویو را آماج حملات موشکی قرار داده است. در این حمله از موشک بدر ۳ استفاده شده است.

گردان‌های قدس از حمله موشکی گسترده به عسقلان، اسدود و جنوب تل آویو خبر داد.

افزایش شمار شهدای فلسطینی به ۲۰ نفر

وزارت بهداشت فسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه به ۲۰ نفر رسیده است. ۹ نفر از شهدا کودک هستند. در این حملات ۶۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های اسرائیلی چند پایگاه مقاومت را در شرق نوار غزه بمباران کردند.

واکنش نتانیاهو به حملات راکتی از غزه

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حملات راکتی از نوار غزه واکنش نشان داد و مدعی شد: اسرائیل به شدت پاسخ خواهد داد. این دور از درگیری‌ها ممکن است برای مدت زمانی طول بکشد.

لحظه شلیک موشک‌های مقاومت به اهداف صهیونیستی

<div id="video-display-embed-code_13940589"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7753413/13940589?width=400&height=300"></script></div>
 
لحظه فرار صهیونیست‌ها در کنست همزمان با حمله راکتی حماس و جهاد اسلامی
 
<div id="video-display-embed-code_13940670"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7753413/13940670?width=400&height=300"></script></div>
 
وحشت و فرار صهیونیست‌ها پس از حمله موشکی به اراضی اشغالی
 
<div id="video-display-embed-code_13940844"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7753413/13940844?width=400&height=300"></script></div>
 

در حال تکمیل...

نظر شما