شناسهٔ خبر: 47090983 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید مهلت شرکت در جشنواره رمضان تا ۲۲ اردیبهشت ماه

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان تا ۲۲ اردیبهشت امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قاسمی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های استان زنجان اجرا می‌شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها به صورت مجازی در حال برگزاری  است.


او با بیان اینکه امسال ششمین جشنواره فرهنگی و هنری رمضان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تولید محتوا پیرامون ماه مبارک رمضان، حمایت از پویش در خانه بمانیم و رزمایش همدلی و مهربانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا است.

قاسمی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه تمام گروه‌های سنی در همه شهرستان‌ها و مناطق به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم به همراه سخنرانی، تقدیر از چهره‌های برتر قرآنی استان زنجان، اجرای سرود و تواشیح، برگزاری مسابقه علمی و تخصصی، برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم نهج‌البلاغه، برگزاری شب‌های شعر رمضان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این جشنواره است.


او ادامه داد: این جشنواره در ۲ بخش ادبی کتاب، شعر و دلنوشته و داستان (فارسی و ترکی) و بخش هنری با موضوع فیلم کوتاه با موضوعات قرآن، عترت و رمضان برگزار می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ۱۳ اردیبهشت بود، گفت: با توجه به درخواست شرکت کنندگان مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

 

انتهای پیام/م

نظر شما