شناسهٔ خبر: 46611304 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری کرونا در زنجان برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ربیع خانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با تعداد محدود برگزار شد.


او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت برای برگزاری جلسات حضوری فراهم نیست و از همین رو برنامه‌ها با تعداد محدود و در کمترین زمان ممکن برگزار می‌شود.


ربیع خانی با اشاره به همکاری موسسه فرهنگی لوح زرین‌مانی در برگزاری جشنواره تولیدات کرونا، ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت هنر و شکوفایی استعدادها در این زمینه جشنواره تولیدات هنری برگزار شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در چهار بخش عکس، فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، دلنوشته و پیام کودکان به صورت تصویری برگزار شد، گفت: آثار قابل توجهی به جشنواره ارسال شده است.


او افزود: محور‌های اصلی این جشنواره شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، عدم مسافرت و ماندن در خانه، بهداشت روانی خانواده، مدافعین سلامت، رعایت بهداشت فردی، مراقبت از سالمندان و یلدای سالم با پرهیز از دورهمی‌های مرسوم بود.


احمدخانی با بیان اینکه ۹۳ عکس از ۳۵ شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، ا: ۱۴ اثر در بخش پیام کودکان تصویری، ۳۷ دلنوشته و ۲۶ فیلم کوتاه نیز از ۲۳ شرکت کننده ارسال شده بود.


او در خصوص داوری این جشنواره گفت: حمید رضا بازرگانی و میری داوری جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا را عهده‌دار بودند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: در راستای اهداف فرهنگی و هنری و با توجه شرایط خاص کرونایی جامعه و بهره‌وری هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها در تبیین رفتار‌های صحیح به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ جشنواره تولیدات مردمی در فضای مجازی برگزار شد.


انتهای پیام/م

نظر شما