شناسهٔ خبر: 47067038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان؛

مردم استان سمنان دربحث رعایت پروتکل های بهداشتی جز سه استان اول کشور هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در آیین افتتاح مراکز واکسیناسیون کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت:مردم استان سمنان دربحث رعایت پروتکل های بهداشتی جز سه استان اول کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در حاشیه آیین افتتاح مراکز واکسیناسیون کووید-۱۹ مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان داشت: با توجه به آخرین رنگبندی اعلام شده، شهرستان سمنان در وضعیت قرمز، شهرستان های آرادان و میامی در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

حبیب الله خجسته پور با اشاره به تغییر رنگبندی، گفت: مردم خوب استان سمنان دربحث رعایت پروتکل های بهداشتی جز سه استان اول کشور هستند که جا دارد از تک تک این عزیزان قدردانی نماییم.

وی ادامه داد: این تغییر رنگ به معنای عادی سازی نیست و همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی درخصوص بیماری کرونا ویروس رعایت شود به ویژه از برگزاری اجتماعات و ازدحام در کنار یکدیگر خودداری کنیم.

ایشان ضمن قدردانی از زحمات حوزه سلامت و عرض خداقوت به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: بحمدالله مرحله عمومی تزریق واکسن علیه بیماری کرونا ویروس مدتی است که در سطح استان آغاز شده و تا به این لحظه افراد بالای 80 سال واکسینه شدند و در مراحل بعدی سنین پایین تر هم واکسینه خواهند شد.

خجسته پور درخصوص تردد در شهرها گفت: فعلا تمام شهرستان های استان بجز شهرستان های آرادان و میامی که در وضعیت زرد هستند، محدودیت تردد دارند و مراسمات و  مناسکی که در حال انجام است باید در فضا و محوطه باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و البته در مدت زمان کوتاه، برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان نمود: برای شهرستان سمنان که قرمز است، باید اصناف گروه 1 فعالیت داشته باشند و فعالیت برای سایر گروه ها ممنوع است و شهرستا ن هایی که در وضعیت نارنجی هستند، علاوه بر گروه 1، گروه 2 هم مجاز به فعالیت می باشند که تقریبا می توان گفت اکثریت قریب به اتفاق صنوف را شامل می شود.

نظر شما