شناسهٔ خبر: 69286873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان:

۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سیستان وبلوچستان افتتاح می‌شود

زاهدان_ مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از افتتاح تعداد چهار باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد از افتتاح چهار باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سال جاری در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مجمتع ها در محورهای زهک_جزینک، زابل _نهبندان، زاهدان_خاش و زاهدان _ زابل مراحل پایانی احداث را سپری می‌کنند.

وی گفت: با توجه به وسعت استان و مسافت‌های طولانی بین شهرستان‌ها وجود مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی امری ضروری هست و ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده‌ها، ایجاد بستر مناسب برای اشتغالزائی، از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۳۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای هستند.

نظر شما