شناسهٔ خبر: 47064760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عسکری میهمان ویژه مسابقات کسب سهمیه تکواندوی اروپا

با وجود محدودیت‌ در حضور ورزشکاران و مربیان در مسابقات کسب سهمیه تکواندوی اروپا، عسکری میهمان ویژه این بازی‌ها خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسابقات انتخابی المپیک  در قاره اروپا از روز جمعه با حضور ۱۲۰ تکواندوکار از ۳۹ کشور به مدت ۲ روز به میزبانی بلغارستان  شهر صوفیه برگزار خواهد شد.  

در این مسابقات هوگوپوشانی که موفق به کسب سهمیه المپیک نشده اند با کسب مدال طلا و یا نقره جواز حضور در المپیک توکیو را به دست می‌آورند. در این رقابت‌ها حریفان آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی بازیکنان تیم ملی تکواندو کشورمان که از طریق رنکینگ به صورت مستقیم به المپیک رسیده اند حضور دارند و به همین منظور فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی برای آنالیز آنها تماشاگر ویژه این رقابت‌ها خواهد بود.

عسکری امشب (پنجشنبه) به صوفیه بلغارستان می‌رسد. البته حضور مربیان و ورزشکاران کشور‌های دیگر در این تورنمنت به واسطه شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده ممنوع است، اما به دلیل اینکه بینف رئیس فدراسیون بلغارستان طی سفر اخیر خود به ایران با سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرده، عسکری با خیال راحت به تماشای این رقابت‌ها می‌نشیند و   به عنوان میهمان ویژه  در سالن این مسابقات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما