شناسهٔ خبر: 47027698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عبداللهی: مدتی با صلاحدید فدراسیون تکواندو از تیم ملی دور بودم/ هادی پور پا به پای بازیکنان تمرین می‌کند

مربی تیم ملی تکواندو درباره شرایط این روز‌های اردوی ملی پوشان در خانه تکواندو توضیحاتی را مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

وحید عبداللهی مربی تیم ملی تکواندوی کشورمان در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره شرایط این روزهای آرمین هادی پور المپین تکواندو بیان کرد:  آرمین هادی پور بازیکن پر تلاش و کوشایی است. البته او با مصدومیت خود کنار آمده است. با صلاحدید کادر فنی و مشورت پزشکان هادی پور در حال انجام تمرینات بسیار خوبی است. این تمرینات به شکلی است که به ناحیه صدمه دیده او آسیب وارد نشود. هادی پور این روز‌ها پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند.

او درباره بازگشت خود به کادر فنی تیم ملی تکواندو بعد از مدتی کوتاه, اظهار کرد: با شروع اردو‌ها و به دلیل شرایط قرنطینه صلاح بود که اردو شلوغ نشود. مدتی با صلاحدید فدراسیون در کنار تیم ملی نبودم و به محض بهتر شدن شرایط به کادر فنی تیم ملی بازگشتم. خدا را شکر هم چیز خوب است و بچه‌ها با جدیت تمرین می‌کنند و مشکل خاصی وجود ندارد.

عبداللهی درباره شایعه لغو مسابقات المپیک توکیو بیان کرد: بازیکنان به این درک رسیده اند که کجا  قرار است مبارزه کنند، ما نیز با توجه به رسالتی که داریم تلاش و تمام افکار منفی را از خودمان دور می کنیم. هیچ چیزی نمی‌تواند ما را از رسیدن به هدف خود دور کند.

مربی تیم ملی درباره شرایط عرفان ناظمی برای حضور در ترکیب تیم ملی در رقابت های المپیک توکیو عنوان کرد: عرفان ۱۱ ماه قبل جراحی شد. طبق بررسی و نظر دکتر تیم ملی، عرفان مشکل خاصی برای همراهی تیم ندارد. حدود ۳ ماه است که عرفان تمرینات خود را شروع کرده است. انشاالله این بازیکن با حضور در اردو به آمادگی لازم جهت شرکت در این رویداد خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما