شناسهٔ خبر: 67077764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترکیبی که جای خالیشان در آلمان حس خواهد شد

یک تیم کامل از مصدومان مهم جام ملت‌های اروپا

بازیکنان مهم زیادی هستند که یورو 2024 را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، یورو 2024 به مرحله آغاز رسیده و در روز جمعه این هفته، اسکاتلند مقابل تیم ملی آلمان میزبان مسابقات قرار می‌گیرد و این شروعی برای یک تورنمنت جذاب خواهد بود. یکی از عوامل خارج از کنترل سرمربیان در هنگام اعلام لیست بازیکنانشان، در دسترس نبودن بازیکنان مصدوم بوده. لیست یوفا تنها برای سفر 26 بازیکن اجازه می‌دهد و خیل زیادی از بازیکنان مستعد و توانمند از حضور در مهمترین و بزرگترین تورنمنت اروپا محروم خواهند شد. اکنون یک ترکیب کامل از بازیکنانی داریم که به دلیل مصدومیت شانس همراهی تیم ملی کشورشان را ندارند.

تیبو کورتوا (بلژیک)
مسئله کورتوا مسئله متفاوتی است. تدسکو معتقد است او مصدوم است اما او همین چند روز قبل در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و در واقع درگیری و جنجال رخ داده در تمرینات تیم ملی بلژیک باعث شده تا او یک غایب بزرگ برای این تورنمنت باشد. تدسکو مشخصا اعلام کرده که بازیکنی را دعوت می‌کند که از نظر سلامتی وضعیت خوبی داشته باشد و کورتوا از این مسئله مستثنی نیست.

1889161

یورین تیمبر (هلند)
علی رغم از دست دادن کل فصل 2023/24، خط خوردن مدافع کناری آرسنالی‌ها پیش بینی پذیر نبود. او به تازگی در تمرینات آرسنال حضور داشت اما کومان عقیده دارد که دعوت از او برای حضور در آلمان، عاقلانه نیست.

1909757

چالار سویونچو (ترکیه)
ترکیه به دنبال جبران شکست تلخ و ناکامی بزرگ رخ داده در یورو 2020 است و سویونچو به عنوان چهره نخست آن تیم که در جمع شاگردان برندان راجرز، فصل خوبی با لستر داشت، امید داشت در آلمان بتواند این ناکامی را برطرف کند اما پارگی همسترینگ او را به یک جهنم دیگر برد.

2031576

جورجو اسکالوینی (ایتالیا)
این مدافع جوان ایتالیایی، اصلی‌ترین استعداد نسل جدید فوتبال آتزوری است و به آتالانتا کمک کرد تا در لیگ اروپا قهرمان شود. او در آخرین بازی فصل، در سن 20 سالگی ACL پاره کرد تا متاسفانه به جای دیدن نامش در میان پدیده‌های یورو، نام او را در جمع غایبان مصدوم این تورنمنت ببینیم.

2030370

داوید آلابا (اتریش)
فدراسیون فوتبال اتریش اعلام کرد آلابا از لیست اتریش برای یورو 2024 کنار گذاشته شده اما مدافع مصدوم رئال مادرید به عنوان کاپیتان و دستیار رالف رانگنیک راهی آلمان می‌شود. او به عنوان چهره‌ای که در یورو 2016 و 2020 حضور داشته، قطعا برای بازی کردن در این تورنمنت رویاهای زیادی داشت ولی یک رئالی دیگر غایب این لیست شده است.

1969891

بوباکار کامارا (فرانسه)
اکنون که نام کانته را در لیست فرانسه می‌بینیم، دلیلش مصدومیت اوست. هافبک استون ویلا در آغاز فصل  ACL پاره کرد و می‌دانست که این تابستان خانه نشین است.

1889366

گاوی (اسپانیا)
جرقه درخشانی در مستر کلاس فریبنده اسپانیا در جام جهانی 2022 که خیلی زود به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در جریان بازی با گرجستان، اشک ریخت و اکنون مدت زیادی است که او را در مستطیل سبز ندیده‌ایم.

1957333

دومنیکو براردی (ایتالیا)
یکی دیگر از غایبان مهم ایتالیا؛ علاوه بر دستینی اودوگی، نیکولو زانیولو و فرانچسکو آچربی که همگی به دلیل مصدومیت در این دوره حاضر نیستند، وینگر راست ساسولو است که حتی این مصدومیتش باعث شد تیم محبوبش به سری بی سقوط کند.

1940147

لوئیس فرگوسن (اسکاتلند)
از زمانی که در تابستان 2022 آبردین را با قراردادی بلند مدت به ارزش 3 میلیون به مقصد بولونیا ترک کرد، همه از توانایی‌های فنی او آگاه بودند اما او یکی دیگر از قربانیان مصدومیت  ACL  در سری آ بود.

1985175

سرژ گنابری (آلمان)
ناگلزمان برای لیست مدنظرش بازیکنان مهمی را کنار گذاشت اما مصدومیت بدموقع گنبری تمام معادلات ذهنی ناگلزمان را خراب کرد.

2019844

لیندون دایکز (اسکاتلند)
مصدومیت بسیار سختی بود. در جریان تمرینات تیم ملی اسکاتلند او با آسیب دیدگی شدیدی روبرو شد و مهاجم کوئینز پارک رنجرز از مچ پا مصدوم شده تا برای حداقل 4 ماه از میادین دور باشد.

2031577

نظر شما