شناسهٔ خبر: 47063249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان:

انقلاب اسلامی، معادلات منطقه‌ای را به ضرر اسرائیل تغییر داده است

دهقان اناری گفت: انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت نابودی اسرائیل در حوزه اعلامی و اِعمالی،معادلات منطقه‌ای را به ضرر اسرائیل تغییر داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا دهقان اناری، رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان در آستانه روز قدس گفت: ماموریت اسرائیل این ریشه فساد؛ مدیریت ناامنی در سطح منطقه برای تعمیق وابستگی‌ها و نیز بسط عقب ماندگی جوامع منطقه است؛ اما انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با تاکید بر ضرورت نابودی اسرائیل و آزاد سازی فلسطین و قدس شریف در حوزه اعلامی واِعمالی، (تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) عملا معادلات منطقه‌ای را به ضرر اسرائیل و جریان استعمار تغییر داده است.

او افزود: فرموده امام راحل مبنی بر اینکه فلسطین، پاره تن اسلام است و باید از اشغال اسرائیل، این غده سرطانی آزاد شود. یک فتوای دینی است که از سوی یکی از بزرگ ترین دانشمندان جهان اسلام که حقیقتا همه جوامع اسلامی و جوامع بشری مدیون آن هستند، صادر شده است.

دهقان اناری بیان کرد: قدرت‌های استعماری با هدف بسط و تعمیق سلطه خود در عصر پس از استعمار کهن، توطئه اشغال فلسطین، آواره سازی یک ملت و جعل یک رژیم اشغالی در این جغرافیای اسلامی را طراحی و با کمک مزدوران منطقه‌ای خود مانند شریف حسین و آل سعود آن را اجرایی کردند.

او ادامه داد: روند تحولات بیش از ۴دهه گذشته نشان می‌دهد که امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس، عملا اجازه نداده است تا توطئه‌های دشمنان (اعم از جریان صهیونیسم و خائنان منطقه ای) در تضعیف جایگاه و اهمیت مسأله فلسطین، راه به جایی ببرد و امروزه شاهد هستیم که فلسطین همچنان به عنوان اولویت جهان اسلام مطرح است. تا جایی که همه گیری بیماری کرونا نیز اجازه نداده تا فلسطین در سطح افکار عمومی کمرنگ شود.

رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان  بیان کرد: جمعیت دفاع از ملت فلسطین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و نیز همه شهدای محور مقاومت و فلسطین، خصوصا فرمانده ارشد محور مقاومت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، اعلام می‌دارد، فلسطین همچنان در راس مطالبات امت اسلام قرار دارد و روند تحولات و نیز قدرت و اقتداری که محور مقاومت در ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن از خود به نمایش گذاشته و نیز مشکلات حل نشدنی که دشمن صهیونیستی در ابعاد اقتصادی و سیاسی در آن‌ها گرفتار آمده است، امید به آزادی فلسطین و محو اسرائیل از صفحه روزگار را بسیار فزونی بخشیده است. بی شک این سیر رو  به اقتدار محور مقاومت، نتایج شگرفی را در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

انتها پیام/ م 

نظر شما