شناسهٔ خبر: 47071375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه بسیج حقوقدانان استان کرمان برای روز قدس

سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس سال ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"فلسطین پاره تن اسلام است "امام خمینی (ره)

با سلام و صلوات بر محمد و‌آل محمد و درود بر ارواح مطهر شهدا و امام شهدا شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت بخصوص سید الشهدای جبهه مقاومت و جمیع شهدای نهضت بیداری اسلامی با تقدیم جان خود تلاش کردن زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت باشند.

چه زیباست بیعتی دوباره با آرمان‌های والای ان پیر سفرکرده مان در آخرین جمعه مبارک رمضان ماه ضیافت پر نور الهی و بهار قرآن داشته باشیم و ان شاالله به یاری خداوند متعال قدس که عضوی از پیکر اسلام است به زودی مسلمانان جهان پاره‌ی تن خویش را از غاصبان پس می‌گیرند.

متاسفانه در دنیای امروز ما شاهد فاجعه اسفبار کشتار گسترده و قتل عام مسلمانان و سکوت مرگ بار و معنی دار سازمان ملل هستیم و کشتار نسل کشی به دست این رژیم غاصب کودک کشی جعلی با حمایت استکبار جهانی امریکای جنایتکار و همراهی ایادی وابسته در منطقه عربستان سعودی باعث گسترده شدن این نسل کشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه شده است؛ و اکنون شاهدیم که ترویج فرهنگ اسلام ستیزی از سوی کشور‌های غربی که در اقداماتی نظیر ایجاد گروه‌های تکفیری و سلفی مانند داعش، اهانت به قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام، بی حرمتی به مسلمانان و ایجاد محدودیت‌های شدید اجتماعی و شخصی برای آن‌ها در کشور‌های غربی نیز سرایت کرده است.

به رغم همه ادعا‌های حقوق بشری جهان معاصر که به دست برخی از کشور‌های غربی با بوق و کرنا مطرح می‌شود، هم اکنون یکی از خشونت بارترین فراز‌های تاریخ معاصر در حال وقوع است که با کمال تأسف کمتر صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشر به گوش نمی‌رسد.

بی تردید یکی از اهداف این کشتارها، نسل کشی و از میان بردن نام اسلام است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشور‌های مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های سلطه طلب استکبار بی تردید یکی از اهداف این کشتارها، نسل کشی و از میان بردن نام اسلام است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشور‌های مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های سلطه طلب استکباری می‌کوشند به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل کشی و کودک کشی با بی توجهی رسانه‌های جهانی چه توجیهی دارد؟! آیا وقت آن نیست که مجامع بین المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟!
سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ضمن محکومیت شدید کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان، از تمامی نهاد‌های بین المللی می‌خواهد در اقدامی عاجل، جدی و قاطعانه به این نسل کشی‌ها پایان دهند و بر این اساس حقوقدانان بسیجی اعم از اساتید، قضات، وکلا، مشاورین، سردفتران، مدیران و کارشناسان حقوقی نیز به فضل الهی همراه با سایر مردم شهید پرور استان، چون سنوات گذشته با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای حمایت از مظلومان جهان تجدید میثاق می‌بندیم و ضمن اعلان انزجار از دولت‌های مزدور و سرکوب گر منطقه و فرا منطقه‌ای به خصوص مستکبران غربی اعلام می‌دارد تا رسیدن ملت فلسطین وسایرملل مستضعف جهان به حقوق حقه خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌نمائیم آری وعده الهی بسیار نزدیک است وبه زودی قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی باز می‌گردد.

انتهای پیام/ی

نظر شما