شناسهٔ خبر: 46967693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بیشتر بشناسید

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف استقلال تاجیکستان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس با برد برابر تیم الریان و کسب ۱۵ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و باید به مصاف  تیم استقلال تاجیکستان برود.  

تیم استقلال تاجیکستان در گروه A  لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات و آجی ام کا همگروه بود و با  کسب ۱۰ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافت و  در این مرحله  باید با  تیم پرسپولیس ایران بازی کند.  

استقلال یکی از قدرتمندترین تیم‌های تاجیکستان است. این تیم ۹ قهرمانی لیگ تاجیکستان، ۸ قهرمانی جام حذفی و ۱۰ قهرمانی سوپر جام، قهرمانی در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا (پرزیدنت کاپ) در سال ۲۰۱۲، ۲ نایب قهرمانی‌ ای اف سی کاپ در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۱۰۷ و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد.

استقلال تاجیکستان  با هدایت ویتالی لوچنکو  با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و  جوان پا به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشته و نتایج خوبی هم  در این رقابت‌ها تاکنون کسب کرده است.   این تیم توانست با ۴ گل  برابر الهلال عربستان به برتری برسد.  

علشهر جلیلوف کاپیتان تیم استقلال تاجیکستان در بازی با شباب الاهلی گلزنی کرد و رستم یتیموف دروازه بان  استقلال یکی از پدیده‌های این تیم محسوب می‌شود. روبوتا نوما (ژاپن)، آندری میسچنکو (اوکراین)، لارین (اوکراین) و حسین دوگان (هلند) بازیکنان خارجی استقلال تاجیکستان هستند.  

بازی‌های استقلال تاجیکستان  در ورزشگاه پامیر شهر دوشنبه برگزار می‌شود و این تیم در این ورزشگاه به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما